مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران:

استفاده از روحانیون و مداحان با سواد در سفر های عتبات عالیات مهم است

حجت الاسلام حاج ابراهیمی گفت: روحانیون و مداحان حاضر در سفر های عتبات عالیات بدون چشم داشت مالی با عتبات همکاری دارند و این چیزی جز عشق به اهل بین (ع) نیست .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام حاج ابراهیمی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران در همایش روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان با اشاره به افزایش ثبت نام مردم برای سفر به عتبات عالیات گفت : باید ازسفر های عتبات عالیات که تاثیرگذاری آن در بین مردم زیاد است در جهت تبلیغ دین استفاده کرد.

وی افزود : روحانیون و مداحان حاضر در سفر های عتبات عالیات بدون چشم داشت مالی با عتبات همکاری دارند و این چیزی جز عشق به اهل بین (ع) نیست.

حجت الاسلام حاج ابراهیمی اظهار داشت : کمبود روحانی و مداح در بعضی از استان ها باعث شده تا روحانی و مداح از استان های دیگر فرستاده شود که سیاست ما بر استفاده از روحانی و مداح بومی هر استان در همان استان است .

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران بیان داشت : اعلام فراخوان عمومی برای جذب روحانیون و مداحان سفر حج عمره وجود ندارد و در سفر های حج عمره از روحانیون و مداحان سفر های عتبات عالیات استفاده می شود .

انتهای پیام / گ

برگزاری همایش روحانیون و مداحان عتبات عالیات استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار