راه اندازی رشته بهداشت محیط در دانشکده پرستاری زرند/ بیمارستان سینا تجهیز می شود

نماینده مردم زرند در مجلس و فرماندار شهرستان زرند در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان در خصوص بررسی مسائل و مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان به بحث و تبادل نظر نشستند.

راه اندازی رشته بهداشت محیط در دانشکده پرستاری زرند/ بیمارستان جدید سینا تجهیز شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در دیدار با دکتر رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان در خصوص بررسی مسائل و مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان به بحث و تبادل نظر نشستند.

در این جلسه که در محل دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان برگزار گردید، با راه اندازی رشته بهداشت محیط در دانشکده پرستاری زرند موافقت گردید و  رشیدی نژاد قول مساعدت و پیگیری داد.

در بخش دیگری از این دیدار فرماندار زرند ضمن اشاره به این موضوع که شهرستان حادثه خیز زرند با بیش از 140 هزار نفر جمعیت، فقط دارای یک بیمارستان(بیمارستان 160 تختخوابی امام علی(ع)) میباشد، بر لزوم سرعت بخشیدن عملیات احداث ساختمان بیمارستان جدید سینا شهر زرند از سوی پیمانکار تاکید و از دکتر رشیدی نژاد در خصوص تامین تجهیزات پزشکی این بیمارستان درخواست مساعدت همراه با تعجیل نمود.

 حمید رضا رشیدی نژاد در این خصوص قول مساعدت و همکاری را داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان نسبت به تجهیز بیمارستان جدید سینا از نظر تجهیزات پزشکی و نیروی متخصص مورد نیاز، پس از تحویل ساختمان بیمارستان توسط پیمانکار(وزارت راه و شهرسازی)، حداکثر در مدت زمان یکماه اقدام خواهد نمود.

در ادامه این دیدار امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان نیز در خصوص کمبود اعتبارات مراکز بهداشت فعال در سطح شهرستان و تجهیز مرکز غربالگری سرطان زرند سخن گفت و مقرر گردید: دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به تخصیص مبلغ 15 میلیارد ریال جهت تکمیل و تجهیز مراکز بهداشت شهرستان اقدام و همچنین در خصوص تجهیز مرکز غربالگری زرند نیز قول مساعدت و همکاری را داد.

حبیب الله خنجری در این دیدار یادآور شد: تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان در حال احداث سینا و مرکز غربالگری سرطان زرند در مشاغل پشتیبانی و خدمات، باید بصورت صد در صد بومی گزینی شهرستان زرند باشد و تامین نیروی متخصص آنها باید از طریق وزارت بهداشت و درمان پیگیری شود تا نیروی بومی شهرستان و استان کرمان در اولویت گزینش و استخدام قرار گیرند.

لازم به ذکر است در این دیدار با تحویل یک عدد دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی زرند توسط دانشگاه علوم پزشکی استان موافقت گردید.

انتهای پیام /س

 

راه اندازی رشته بهداشت محیط در دانشکده پرستاری زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار