پالم، وسیله‌ جانبی کوچک برای گوشی‌های هوشمند +تصاویر

شرکت ارتباطات Verizon قصد دارد پالم، دستگاه هوشمند بسیار کوچک 3.3 اینچی را به عنوان همراه گوشی‌های هوشمند تولید کند.

پالم، نمونه کوچک گوشی‌های هوشمند همراه اسمارت‌فون‌ها خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گاهی اوقات، شرکت‌های بزرگ برخی محصولات جدید را مورد آزمایش قرار می‌دهند. برخی اوقات این محصولات جدید بعدها به یک محصول موفق و بزرگ تبدیل می‌شوند مانند Galaxy Note و بعضی از مواقع هم این محصولات جدید زیاد مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. هنوز خیلی زود است که درباره سرنوشت محصول انحصاری جدید شرکت ارتباطات Verizon به نام پالم تصمیم گرفت اما به نظر می‌رسد این دستگاه می‌تواند یک ایده ناب به نظر بیاید.

این محصول جدید پالم (Palm) نامیده می‌شود که به معنی کف دست است. مانند برند کمپانی مطرح کننده آن، Verizon، این محصول هم تحت لیسانس TCL است. TCL این روزها محصولات آلکاتل و بلک‌بری را تولید می‌کند. پالم یک اسمارت‌فون نیست اگر چه از نظر ظاهر خیلی شبیه به یک اسمارت‌فون کوچک است. این دستگاه یک گجت 349 دلاری است که اتصال آن LTE است یعنی با اینترنت نسل چهارم کار می‌کند اما نمی‌تواند به صورت مستقل با آن تماس گرفت. این دستگاه باید با یک گوشی هوشمند پیر شود و به عنوان یک وسیله جانبی برای گوشی به حساب می‌آید. تنها در صورت هماهنگی با گوشی هوشمند است که می‌توان با آن تماس تلفنی برقرار کرد. همه این اتفاقات و تماس‌های تلفنی زمانی می‌افتد که همه شماره‌ها از سرویس Verizon گرفته شده باشند که باعث می‌شود شماره تلفن کاربر با پالم وصل شود.

Palm یک نمایشگر 3.3 اینچی با رزولوشن 720 پیکسلی خواهد داشت که ظرفیت پیکسلی آن 445ppi است. دوربین اصلی روی این دستگاه 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم 8 مگاپیکسل است. این دستگاه دارای Snapdragon 435، رم 3 گیگابایتی، حافظه غیرقابل گسترش 32 گیگابایتی و باتری 800 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

پالم، وسیله‌ای جانبی برای گوشی‌های هوشمند به اندازه کف دست +تصاویر

برای باز کردن قفل این دستگاه، سنسور تشخیص چهره در نظر گرفته شده است اما این سنسور تشخیص چهره سه بعدی و قابل اطمینان برای پرداخت‌های الکترونیکی نیست. در هر دو طرف پالم برای محافظت از بدنه Gorilla Glass 3 تعبیه شده است. این دستگاه در جلو دارای اسپیکر و یک پورت USB-C است. پالم همچنین دارای گواهینامه IP68 است یعنی در مقابل آب و گرد و خاک مقاوم است. نرم‌افزار پیش فرض آن اندروید 8.1 Oreo می‌باشد که با ژست هم کنترل می‌شود و از فناوری NFC و جک 3.5 میلیمتری صدا در آن استفاده نشده است.

پالم از ماه نوامبر توسط Verizon در بازار جهانی ارائه خواهد شد. دارندگان سرویس ارتباطی Verizon برای داشتن این دستگاه باید ماهانه 10 دلار پرداخت کنند. این همان مبلغی است که باید برای ساعت‌های هوشمند پرداخت کرد در نتیجه این ثابت می‌کند که دستگاه پالم یک وسیله جانبی برای گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

پالم، وسیله‌ای جانبی برای گوشی‌های هوشمند به اندازه کف دست +تصاویر

TCL این کار را انجام داده است تا کسانی که قصد دارند از تلفن هوشمند خود کمتر استفاده کنند، از آن استفاده کنند. البته باید برای اینکه گوشی خود را کنار بگذارند، 349 دلار پرداخت کنند و باید این را هم در نظر گرفت که ترک عادت کمی هم خرج دارد. برعکس همه گوشی‌های هوشمند این روزه، نکته مثبت پالم این است که کوچک است. این دستگاه دارای لانچری است که برگرفته شده از اپل واچ است. آیکون‌ها در صفحه اصلی آن بزرگ هستند و کاربر باید برای کار، یکی از آن‌ها را انتخاب کند. البته باید اشاره کرد که این وسیله جانبی، لوازم جانبی هم دارد. Palm دارای یک کیس، بند و انواع وسیله جانبی دیگر است.


بیشتر بخوانید: اپل به مدت دو ماه به مشتریان آمریکایی خود اشتراک رایگان iCloud می‌دهد


انتهای پیام/

پالم، محصول انحصاری جدید Verizon خواهد بود که مکمل گوشی‌های هوشمند می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار