استاندار بوشهر گفت: با هر نوع گرانفروشی در استان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

برخورد قاطع با هر نوع گرانفروشی در استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تقدیر از نظارت‌های صورت گرفته در بازار استان بیان داشت: خوشبختانه در هفته گذشته و هفته جاری قیمت برخی اقلام کاهش یافته و جز در لبنیات و یکی دو قلم دیگر افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر بازار استان افزود: باید نظارت بر بازار جدی‌تر شود و اگر نظارت‌ها متوقف شود قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بازرسی‌های سرزده و مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، بازرسی، اداره کل صنعت و معدن و تجارت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط باید به طور مکرر و منظم انجام شود و به ویژه نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی با وسواس و دقت لازم انجام شود.

گراوند خواستار کاهش هزینه‌های بندری توسط اداره بنادر شد و ابراز داشت: افزایش قیمت، خارج از نرخ مصوب به هیچ وجه نباید صورت گیرد و اداره بنادر باید این موارد را رعایت کند و در صورت رعایت نکردن و افزایش تعرفه‌ها، تعزیرات حکومتی باید برخورد کند.

وی بیان کرد: تمام مدیران و مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که فشار کمتری روی مردم وارد شود و با هر نوع گرانفروشی در هر حوزه‌ای برخورد قاطع می‌شود و اجازه نمی‌دهیم، حق مردم ضایع شود.

استاندار بوشهر از تامین سوخت لنج‌های استان خبر داد و افزود: از امروز مشکل سوخت لنج‌ها مرتفع شده و امیدواریم این مساله موجبات بهبود وضعیت بازار شود.

گراوند گفت: فلسفه وجودی مسئولین، خدمت‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر مردم است و همه باید دست به دست هم بدهیم و با تمام وجود و با همه ظرفیت برای رفاه و آسایش و آرامش مردم گام برداریم.

تعدادی از مدیران نیز گزارشی از وضعیت بازار و اقدامات صورت گرفته را ارائه کردند.

انتهای پیام/م

برخورد با گرانفروشی در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.