فرماندار شهرستان آرادان:

نقص فنی علت آتش سوزی واحد صنعتی در آرادان است

فرماندار شهرستان آرادان گفت: علت آتش سوزی و انفجار در واحد تولیدی صنعتی صبا باتری نقص فنی بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سعید افشار نادری فرماندار شهرستان آرادان گفت : بعد از اعلام این سانحه در کمترین زمان ممکن نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر و اورژانس برای جلوگیری از تلفات جانی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: براساس بازدید میدانی که از محل حادثه انجام شد، اکنون مهار آتش در تمام بخش‌های این واحد تولیدی - صنعتی به طور کامل انجام شده است.

فرماندار آرادان گفت: در رابطه با میزان خسارت مالی بر اثر آتش سوزی در این واحد تولیدی - صنعتی آمار دقیقی در دسترس نیست.

آتش سوزی در این واحد صنعتی ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز سه شنبه رخ داد و علت آن در دست بررسی است، گرچه برخی منابع عنوان کرده اند حادثه به علت آتش سوزی یکی از کوره‌های این کارخانه تولیدی اتفاق افتاده است.

در آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان اورژانس کشور، این حادثه ۲۲ مصدوم داشته است که از این تعداد تا کنون دو نفر پس از درمان سرپایی ترخیص شده اند.

هم اکنون ۱۸ مصدوم حادثه در بیمارستان معتمدی گرمسار و ۲ تن دیگر نیز در بیمارستان کوثر سمنان بستری شده اند.

بر اساس گزارش منتشر شده در خصوص این خبر، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام کردند تا ساعتی دیگر پس از بررسی وضعیت مصدومان، گزارش جامعی از آخرین رسیدگی‌ها را اعلام خواهند کرد.

شهرستان آرادان در فاصله ۶۰ کیلومتری مرکز استان سمنان قرار دارد.

براساس جدول منتشر شده از سوی روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان اسامی مصدومان این سانحه حادثه به شرح زیر است:

رضا جوادی نیا، سیف الله فیض، عبدالله بابره لو، غلامرضا عابدینی، محمد دلیر، علی جمال پور، حمید رمضانی، محمد فاطمی، یوسف معرفت، مهدی مرادخانی، رضا شاه حسینی، محمد کیهانی فر، علی اصغر میرزایی، علی شکری، محمد سعادتی، اکبر تاجیک، محمد قلی زاده، علی سلیمانی، میلاد امینی، یحیی صادقی اسکندری، رضا بینا و سعید سوادی.

انتهای پیام /پ

انفجار در کارخانه صنعتی صبا باتری 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.