در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تخمین ۵ ماه زمان برای بازسازی موزه هنر‌های معاصر اشتباه بود/ گزینه‌ای برای دبیری جشنواره تجسمی فجر مدنظر نداریم

تخمین ۵ ماه زمان برای بازسازی موزه هنر‌های معاصر اشتباه بود/ گزینه‌ای برای دبیری جشنواره تجسمی فجر مدنظر نداریمهادی مظفری مدیر کل هنر‌های تجسمی گفت: اتمام بازسازی موزه هنر‌های معاصر تهران حداقل به یک سال زمان نیاز دارد.

هادی مظفری مدیر کل هنرهای تجسمی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در توضیح مصاحبه قبلی خود که گفته بود بازسازی موزه هنر‌های معاصر تا پایان شهریور تمام می‌شود، گفت: در هیچ نشستی من نگفتم که چندماه طول می‌کشد، مدیران قبلی در اولین نشست رسانه‌ای بازسازی موزه اعلام کرده بودند که این پروژه در نهایت ۴ یا ۵ ماه به طول می‌انجامد.

وی افزود: وقتی زمان بندی‌ها را نگاه کردیم و از مدیر پروژه درخواست کردیم که آمار درستی از زمان انجام مراحل ارائه دهد، متوجه شدیم اتمام این پروژه حداقل به یک سال زمان نیاز دارد و در بخش برق و تاسیسات مجموعه به زمان بیشتری نیاز داریم و تخمین چند ماه برای بازسازی اشتباه بیان شده است.

مدیر کل هنر‌های تجسمی در پاسخ به اینکه آیا دبیر یازدهمین جشنواره تجسمی فجر انتخاب شده است یا خیر، گفت: فعلا انتخاب نشده است و گزینه‌ای برای این سمت در ذهنمان نیست چرا که دبیر را باید اعضای شورا تعیین کنند از این رو امیدواریم طی چند روز آینده معرفی شود.

انتهای پیام/

بازسازی موزه هنرهای معاصر به چند سال زمان نیاز دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار