واکنش طارمی به دیپورتش از قطر

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران واکنش جالبی به شایعه احتمال دیپورت شدنش از کشور قطر داد.

واکنش طارمی به دیپورتش از قطربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درخشش مهدی طارمی در ماه‌های ابتدایی حضورش در قطر و باشگاه الغرافه، رفته رفته از شرایط آرمانی اش دور شد و پس از خراب کردن چند موقعیت در دیدار‌های لیگ ستارگان، عادل خمیس، پیشکسوت باشگاه الغرافه در گفتگو با روزنامه الوطن بیان کرد که مشکل الغرافه روشن است و بازیکنان خارجی این تیم پایین‌تر از سطح فنی مورد نظر هستند و نمی‌توانند چیزی به توانمندی‌های این تیم اضافه کنند. با احترامی که برای مهدی (طارمی) قائل هستم، اما او یک بازیکن معمولی است و بازیکنان قطری زیادی بهتر از او هستند. مهدی طارمی مهاجم اول تیم الغرافه است، اما چند گل در لیگ ستارگان به ثمر رسانده است؟

مهاجم شماره ۱۷ ایران در ۸ بازی گذشته لیگ ستارگان تنها ۳ گل به ثمر رسانده و که یکی از آن‌ها از روی نقطه پنالتی بوده است.

بر همین اساس شایعاتی مبنی بر دیپورت این بازیکن از قطر و باشگاه الغرافه به گوش می‌رسید و بر همین اساس، پس از پایان دیدار ایران و بولیوی که با پیروزی ۲ بر یک شاگردان کی روش خاتمه یافت و زمانیکه از این بازیکن در این رابطه سوال کردیم، پاسخ داد: دنبال حاشیه هستید؟ این خبر‌ها را از خودتان در نیاوردید!

البته در ماه‌های اخیر بحث حضور این بازیکن در پرسپولیس هم شنیده می‌شد که تکذیب گردید و باید دید آیا طارمی که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و قهرمانی در لیگ برتر را دارد، در قطر ادامه خواهد داد یا به ایران باز می‌گردد.


بیشتر بخوانید: طارمی: هیچ تیمی حاضر نیست با تیم اول آسیا بازی کند

شفر: به ایرانی‌ها تبریک می گویم/ راجع به شایعات صحبت نمی‌کنم

جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟


انتهای پیام/

طارمی از قطر دیپورت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.