معاون کمیته امداد اردبیل؛

600 مددجوی کمیته امداد اردبیل راهی خانه بخت شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: 600 نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در شش ماهه نخست سال‌جاری زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه ۶۰۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت در شش ماهه نخست سال‌جاری راهی خانه بخت شده‌اند، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته‌ امداد در اعطای کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و ازدواج آسان است تا آنها با خیالی آسوده زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی با اعلام اینکه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه تأمین جهیزیه به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است تا زندگی مشترک خود را بی‌دغدغه و با آرامش خاطر آغاز کنند، بیان کرد: تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان تحت حمایت همت و همیاری همه‌جانبه نیکوکاران اردبیلی را می‌طلبد تا آنها دغدغه‌ای برای شروع زندگی مشترک خود نداشته باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در کنار حمایت‌های کمیته امداد، خیران اردبیلی نیز بیش از ۶۱۳ میلیون تومان در شش ماهه نخست سال‌جاری در قالب طرح «کوثر» به تأمین لوازم اساسی نوعروسان تحت حمایت کمک کرده‌اند، افزود: کمک‌های نیکوکاران برای تهیه وسایل ضروری نوعروسان تحت حمایت نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
حسین‌نژاد با اشاره به اینکه «طرح کوثر» به منظور تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود که خیران با مشارکت هر چه بیشتر در این طرح می‌توانند یاریگر این نهاد در دستگیری از مددجویان باشند، گفت: بسیاری از نوعروسان نیازمند با تکمیل چند قلم از وسایل ضروری زندگی، می‌توانند راهی خانه بخت شوند که امید است نیکوکاران همچون سنوات گذشته یاری‌رسان آنها باشند.
وی با بیان اینکه هیچ‌یک از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پشت نوبت دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه قرار ندارند، اعلام کرد: با حمایت‌های هر چه بیشتر خیران می‌توانیم نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت کمیته امداد را برطرف کرده و خدمات قابل توجهی به سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل ارائه کنیم.
حسین‌نژاد با اشاره به همکاری همه‌جانبه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در کمک به تأمین و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند، گفت: موسسه خیریه حضرت رقیه(س) نیز همکاری تنگاتنگی برای رفع مشکلات اساسی نوعروسان به خصوص در مناطق محروم با کمیته امداد استان اردبیل دارد تا هیچ‌یک از دختران در آستانه ازدواج دغدغه‌ای برای آغاز زندگی مشترک خود نداشته باشند.
وی با بیان اینکه با کمک و همراهی موسسه خیریه حضرت رقیه(س) ۳۶ جهیزیه کامل برای نوعروسان تحت حمایت تهیه کرده است، گفت: تمامی اجناس تهیه شده در قالب این همکاری، کالاهای مرغوب ایرانی است.
انتهای پیام/ح

افزایش 30 کمک‌های نیکوکاران برای تهیه وسایل ضروری نوعروسان در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.