در شش ماهه نخست سالجاری؛

8 هزار مددجوی اردبیلی کمک بلاعوض دریافت کردند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: 8 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند استان اردبیل کمک بلاعوض دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه 8 هزار و ۶۵۲ نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند جامعه در 6 ماهه نخست سال‌جاری از کمک‌های بلاعوض کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند، گفت: کمک‌های موردی به صورت کاملا بلاعوض و برای رفع مشکلات درمانی، معیشتی، تحصیلی، جهیزیه و سایر مسائلی که گریبان مددجویان را گرفته پرداخت می‌شود تا نیازهای اساسی آنها را به حداقل برساند.

وی با اعلام اینکه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در شش ماهه نخست سال‌جاری به خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل پرداخت شده است، بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم از خانوار‌های مستمندی که به دلیل مشکلات پیش آمده نیاز مبرم و بسیار سریع به رسیدگی دارند، کمک بلاعوض به آنها اختصاص می‌یابد تا بتوانند گرفتاری‌های خود را به حداقل برسانند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بیشترین خانوار بی‌بضاعت به دلیل مشکلات معیشتی به کمیته امداد استان اردبیل مراجعه کرده و از کمک‌های بلاعوض این نهاد بهره‌مند شده‌اند، اعلام کرد: به بیش از شش هزار خانوار نیازمند اردبیلی در شش ماهه نخست سال‌جاری کمک معیشتی پرداخت شده که این امر بسیاری از مسائل و گرفتاری‌های اقشار آسیب‌پذیر را مرتفع ساخته است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه 3 هزار و ۴۴۱ نفر از خانوار تحت حمایت که در مناطق محروم و مرزنشین سکونت دارند از کمک‌های موردی این نهاد برخوردار شده‌اند، گفت: بیش از 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان ساکن در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان اردبیل کمک موردی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل دارای ضریب محرومیت شش، هفت و هشت هستند که کمیته امداد همواره خدمات مطلوبی را به مددجویان ساکنان در این مناطق ارائه می‌کند، افزود: مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرزنشین به دلیل دور افتادگی و نبود امکانات کافی همواره با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند که تلاش داریم با ارائه خدمات مختلف به آنها کمک کنیم.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه به ۵۶۰ بیمار تحت حمایت کمک موردی شده است، بیان کرد: هزینه‌های درمانی و دارویی بیماران خاص، زمین‌گیر و صعب العلاج تحت حمایت بسیار سنگین است که از طریق کمک‌های موردی کوشش می‌کنیم مشکلات آنها را به حداقل برسانیم.
انتهای پیام/ح

سکونت بیش از 3 هزار نفر از خانوار تحت حمایت در مناطق محروم و مرزنشین اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.