عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز +تصاویر

روزنامه وطن امروز، در شرایطی صبح امروز منتشر شد که تاریخ چاپ آن متعلق به ۲۵ مرداد ماه ۹۷ بود!

عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز بابت اشتباه در چاپ امروز این نشریه +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز روزنامه " وطن امروز " در حالی به صورت وسیع منتشر شد که تاریخ چاپ آن به 25 مرداد ماه سال جاری بازمی‌گشت. این اتفاق واکنش‌هایی را در پی داشت و سرانجام مسئولان این روزنامه اعلام کردند که چاپ مورد نظر برای اواسط تابستان 97 است و این اشتباه از سوی چاپخانه رواق که کار چاپ این روزنامه را بر عهده دارد، سرزده است.

پس از این اتفاق چاپخانه رواق متنی را منتشر و بابت اشتباه رخ داده عذرخواهی کرد. در ادامه نیز نسخه جدید و صحیح این روزنامه وطن امروز چاپ و منتشر شد.

همچنین روزنامه وطن امروز نیز در این خصوص از خوانندگان خود عذرخواهی کرد. در ادامه متن پاسخ وطن‌امروز به باشگاه روزنامه‌نگاران را مشاهده می‌کنید:

" در پی اشتباه چاپخانه طرف قرارداد وطن‌امروز و چاپ فایل‌های تاریخ گذشته روزنامه ۲۵ مرداد به‌جای ۲۵ مهر و توزیع آن، صبح امروز چاپ مجدد روزنامه در دستور کار قرار گرفت و نسخه ۲۵ مهر وطن امروز چاپ و توزیع گردید. از خوانندگان محترم به خاطر این اشتباه پوزش می‌طلبیم. روابط عمومی روزنامه وطن‌امروز ".

در ادامه نیز تصویری از روزنامه منتشر شده امروز صبح " وطن امروز " را به همراه عذرخواهی چاپخانه رواق از مسئولان این روزنامه مشاهده می‌کنید:

عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز بابت اشتباه در چاپ امروز این نشریه +تصاویر

عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز بابت اشتباه در چاپ امروز این نشریه +تصاویر


بیشتر بخوانید: قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت ارتباطات اجرایی شد 


انتهای پیام/

عذرخواهی چاپخانه رواق از روزنامه وطن‌امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار