مدیرعامل آب و فاضلاب استان مرکزی در فراهان؛

جابجایی مدیران یکی از اصول جانشین پروری

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مرکزی در سفر به فراهان جابجایی مدیران را یکی از اصول جانشین پروری دانست.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ خلیلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهرستان فراهان با اشاره به علل جابجایی برخی مدیران شهرستانی و یا معرفی مدیران جدید، گفت:جابجایی مدیران و بهره گیری از توان نیروی جدید، یکی از اصول جانشین پروری است.

خلیلی  باقدردانی از تلاش‌های "رحیم کریمی" مدیر سابق امور آب و فاضلاب شهری فراهان گفت: مدیر جدید هم با سابقه مدیریتی در شهرستان خنداب، فردی کارآزموده، مومن، مخلص و پای کار است که از این پس از تجربیات وی در فراهان بهره‌مند خواهیم شد.

مشترکان آب شهرستان فراهان خوش حساب‌ترین در استان مرکزی

وی در ادامه با بیان اینکه مشترکان هم می‌توانند شرکت آبفا را در ارائه خدمات هر چه شایسته‌تر یاری کنند، گفت: خوشبختانه شهرستان فراهان خوش حساب‌ترین شهرستان‌های استان مرکزی به لحاظ پرداخت‌های مشترکان است.

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفار شهرستان فراهان با حضور فرماندار و مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مرکزی در محل فرمانداری فراهان برگزار شد ودر این مراسم مبین سحاف کاشانی به عنوان مدیر جدید اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان فراهان معرفی و از خدمات رحیم کریمی مدیر سابق قدر دانی شد.



جابجایی مدیران یکی از اصول جانشین پروری

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.