روز گذشته؛

سفیر ایران با رئیس گروه دوستی پارلمانی و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اوکراین دیدار کرد

سفیر ایران در کی‌یف با رئیس گروه دوستی پارلمانی اوکراین و ایران و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع این کشور دیدار کرد.

سفیر ایران با رئیس گروه دوستی پارلمانی و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اوکراین دیدار کردبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف روز چهارشنبه 25 مهرماه با «لئونید کازاچنکو» رئیس گروه دوستی پارلمانی اوکراین و ایران ملاقات کرد.

در این دیدار همکاری‌های دو کشور در  زمینه‌های مختلف اقتصادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار که در  محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف انجام شد، مقام اوکراینی از گسترش همکاری‌های ایران و اوکراین در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و پارلمانی حمایت کرد.

سفیر کشورمان نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت روابط بین دو کشور در عرصه‌های مختلف بر استفاده بهینه از فرصت‌های موجود در جهت گسترش همکاری‌های فیمابین دو کشور تأکید کرد.

علاوه بر این، مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین دیروز چهارشنبه با «گنادی چیژیکوف» رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اوکراین ملاقات کرد. در این دیدار روند همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در دیدار  مذکور که در محل اتاق بازرگانی اوکراین در کی‌یف انجام شد، مقام اوکراینی ضمن حمایت کامل از گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین بخش‌های مختلف اقتصادی دو کشور، آمادگی اتاق اوکراین برای کمک به تسهیل ارتباطات بین بخش‌های خصوصی دو کشور را اعلام کرد.

سفیر کشورمان نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت روابط بین دو کشور در عرصه‌های مختلف، بر استفاده بهینه از فرصت‌های موجود در جهت گسترش همکاری‌های  فیمابین طرفین تأکید کرد.

همچنین در دیدار سفیر ایران با این مقام اوکراینی در خصوص تبادل هیأت‌های اقتصادی و برگزاری نشست‌های مختلف در راستای همکاری بین دو کشور رایزنی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار