رادیو زیارت در شیراز راه اندازی شد

رادیو زیارت برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه نورانی حضرت احمدبن موسی (ع) و دیگر امام زادگان لازم التکریم راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس اظهار کرد: رادیو زیارت جدیدترین شبکه رادیویی کشور است که برای نخستین بار ایستگاه تولید برنامه‌های آن در خارج از تهران، برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به این که رادیو زیارت با محوریت صدا و سیمای خراسان رضوی و با مشارکت دو مرکز رسانه‌ای فارس و قم مرحله آزمایشی خود را با موفقیت سپری کرد، افزود: همزمان با اربعین حسینی شنوندگان شهر مقدس شیراز از این پس می‌توانند این شبکه رادیویی را روی موج FM ردیف ۵/۹۹ مگاهرتز دریافت و از برنامه‌های آن استفاده کنند.

سهرابی تصریح کرد: رادیو زیارت در آینده نزدیک با حضور مدیران ارشد رسانه ملی به صورت همزمان در ۳ استان خراسان رضوی، فارس و قم به صورت رسمی فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس اضافه کرد: این شبکه جدیدالتأسیس رادیویی پس از افتتاح رسمی در سایر استان‌های کشور نیز راه اندازی می‌شود و هموطنان کشورمان می‌توانند شنونده برنامه‌های این رادیو باشند.

وی گفت: پرداختن به آداب و مناسک صحیح زیارت، معرفی امام زادگان جلیل القدر در ایران اسلامی، تبیین جایگاه مذهبی سه استان خراسان رضوی، فارس و قم در کشور، فرهنگ زیارت و سایر برنامه‌های مذهبی جذاب از تولیدات این شبکه جدید است که با مشارکت ۳ مرکز فارس، قم و خراسان رضوی تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/ن

رادیو زیارت در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار