ربیع خواه: شرایطم خوب است/ امیدوارم مصدمیت کمال جدی نباشد

هاقبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در وضعیت خوبی هستم و در این مدت که مصدوم بودم خیلی تمرین کردم و امروز توانستم چند دقیقه‌ای برای پرسپولیس بازی کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن ربيع خواه هافبك تيم فوتبال پرسپوليس پس از برد اين تيم مقابل تيم فوتبال نود اروميه در مرحله ی يك شانزدهم نهايی رقابت های جام حذفی فوتبال كشور اظهار كرد: خداروشكر در وضعيت خوبی هستم و در اين مدت كه مصدوم بودم خيلی تمرين كردم و امروز توانستم چند دقيقه ای برای پرسپوليس بازی كنم.

او ادامه داد: تيم در وضعيت خوبی است و چند بازی سخت را پشت سر گذاشته ايم و با توجه به محدوديت هايی كه داريم تمامی بازيكنان تمام تلاششان را می كنند و همه ی توان خودشان را می گذارند. اميدوارم در بازی های پيش رو هم عملكرد خوبی داشته باشيم و با تلاش فراوان بتوانيم السد قطر را شكست دهيم و به فينال ليگ قهرمانان آسيا برسيم.

ربيع خواه در پاسخ به اين سوال كه آيا شرايط بازی كردن در 90 دقيقه را دارد يا نه بيان كرد: چند ماهی است كه فوتبال بازی نكردم و برای اينكه شرايط بازی كردن در 90 دقيقه را پيدا كنی نياز است كه چند بازی كامل را پشت سر بگذاری و فكر می كنم مقدار كمی زمان نياز دارم تا به آمادگی كامل دست پيدا كنم. بازی كردنم مقابل السد تصميم است كه كادرفني تيم می گيرد و اميدوارم مصدوميت كمال جدی نباشد و برای اين ديدار آماده باشد.

وی درباره ی بازی مقابل السد قطر در مرحله ی نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا گفت: هنوز چيزی تمام نشده است و تيم السد يك تيم حرفه ای و با تجربه ای است و بازيكنان خيلی خوبی دارد و همان طور كه ما بازی مقابل الدحيل را واگذار كرديم و بعد در تهران آن تيم را حذف كرديم احتمال دارد اين اتفاق برای السد هم رخ دهد و ما را در آزادی شكست دهد اما ما تمام تلاشمان را می كنيم تا اين بازی را هم با برد پشت سر بگذاريم.

او درباره ی تيم فوتبال نود اروميه اظهار كرد: اين تيم باانگيزه بود و بازيكنان جوان زيادی در تركيب داشت و برای بازی كردن مقابل پرسپوليس انگيزه فراوانی داشتند و ما به اين برد نياز داشتيم تا روحيمان را برای بازی مقابل السد افزايش دهيم.


بيشتر بخوانيد: مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد 

ايوانكوويچ: سه شنبه بازی سختی مقابل السد داريم/ در بازی های جام حذفی، مهم بردن است

گرشاسبی: برد برابر نود ارومیه برای افزایش روحیه بازیکنان خوب بود / ارز ثانویه را شنبه هفته آینده دریافت می‌کنیم


انتهاي پيام/

اظهارات هافبك تيم پرسپوليس پس از بازی مقابل نود اروميه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار