شهر مهریز نمای باغ شهر می‌گیرد

شهردار شهرستان مهریز گفت: نمای شهر مهریز متناسب با نام باغ شهر تعویض می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  احمد آخوندی شهردار مهریز در نشست خبری با مسئولان شهرستان گفت: با همکاری میراث فرهنگی و با اجرای طرح تفضیلی نمای شهرستان مهریز متناسب با باغ شهر تاریخی تغییر می‌کند.

آخوندی افزود: قرار است اداره کامل پارک‌های مهریز تحت عنوان طرح ملی پارک‌ به بخش خصوصی واگذار شود که تاکنون در بعضی از پارک‌ها این طرح اجرا شده است.

وی ادامه داد: طرح هشت بهشت شامل طراحی هشت باغ با اعتباری یک میلیارد تومان اعتبار جذب شد.

شهردار مهریز با اشاره به همکاری محمد رضا صباغیان نماینده مردم  مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری وی مشکل چند ساله سند مالکیت ساکنین دو شهرک در این شهرستان حل شد.

آخوندی با اشاره به پروژه ترافیکی در این شهرستان گفت : یک سرعت کاه در سطح مهریز جمع آوری شده و دو سرعت کاه غیر مجاز در محدوده شهرک رجایی  به زودی جمع آوری می‌شود.

وی گفت: دو سرعت کاه در شهرک زارعین به علت آسفالت جدید در حال احداث است.

آخوندی ادامه داد: طرح‌های ترافیکی تنها در شهرستان مهریز به صورت فنی انجام می‌شود که طرح های خیابان شهید فهمیده، میدان دفاع مقدس ، خیابان دارایی و طرح ترافیکی سه راه محصل  در دست اقدام است.

شهردار مهریز با اشاره به  طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان افزود: زیر ساخت‌های میدان شهید صدوقی، تجهیز میدان امام رضا، تکمیل میدان حضرت ابوالفضل تکمیل ساختمان شهرداری با قرارداد ۴/۵ میلیار تومان مناقضه گذاشته شده است.

اخوندی گفت: خیابان منتظری طرح تعریض آن انجام شده است  امیدواریم با همکاری همشهریان ۷۰ ملک دیگر  آزاد سازی شود.

 باغ پهلوان پور، چشمه غربالبیز، کوه ریک، کاروانسرای زین‌الدین، قلعه سریزد، سرو کهنسال، زیارتگاه پیرنارکی از آثار تاریخی و گردشگری شهرستان مهریز است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

نمای باغ شهر تاریخی مهریز تغییر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.