توئیتر نقض قوانین را به کاربران خود اطلاع می‌دهد

توئیتر از این پس، مانند اینستاگرام حذف توئیت کاربران را به دلیل نقض قوانین این شبکه اجتماعی به آن‌ها اطلاع می‌دهد.

توئیتر نقض قوانین را به کاربران خود اطلاع می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توئیتر در جهت تأمین امنیت بیشتر برای شبکه اجتماعی خود اقداماتی از جمله حذف حساب‌های کاربری جعلی را انجام داده است اما به تازگی برای بیشتر مورد استقبال قرار گرفتن اقدامات جدید را به پلتفرم خود افزوده است. این شبکه اجتماعی نوع گزارش حذف توئیت‌هایی که قوانین توئیتر را نقض می‌کنند، تغییر داده است. علاوه بر این، این پلتفرم اجتماعی توئیت‌های ریپورت شده را هم مخفی می‌کند.

پیش از این، برخی از توئیت‌های کاربران بدون این که به آن‌ها اطلاعی داده شود از صفحه شخصی آن‌ها حذف می‌شد و احتمال به هک شدن این صفحات می‌رفت اما حالا، توئیتر لزوم حذف یک توئیت را در صفحه شخصی وی به آن‌ها پیام می‌دهد و آن پست را از دسترس خارج می‌کند. قابل ذکر است که این پیام به قوانین توئیتر اشاره می‌کند و این که توئیتر چگونه این قوانین را اجرا می‌کند.

پیامی که نشان می‌دهد یک کاربر قانونی از شبکه اجتماعی توئیتر را نقض کرده است، تا 14 روز پس از پاک شدن توئیت مذکور در توئیت کاربر متخلف باقی می‌ماند تا این شبکه اجتماعی آن را از نسخه‌های موبایلی و تحت وب توئیتر پاک کند.

توئیتر نقض قوانین را به کاربران خود اطلاع می‌دهد

در کنار اطلاع دادن حذف توئیت‌هایی که قوانین توئیتر را نقض می‌کنند، توئیتر به تازگی پست‌هایی را که که کاربران ریپورت می‌کنند مخفی می‌کند و برای کاربران نمایش نمی‌دهد. اگر کاربری هم دوست دارد یک پست را دوباره ببیند، می‌تواند گزینه «View» را مشاهده کند تا آن توئیت را مشاهده کند.

توئیتر نقض قوانین را به کاربران خود اطلاع می‌دهد


بیشتر بخوانید: اینستاگرام موقعیت مکانی کاربران خود را با فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد


انتهای پیام/

توئیتر حذف پست‌ها را به کاربران این شبکه اجتماعی اطلاع می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.