مدیر کل بیمه سلامت استان یزد خبر داد؛

بهره مندی ۸۵ هزار یزدی از بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت استان یزد گفت: براساس نطرسنجی‌های انجام شده این استان از لحاظ اجرای طرح یک بیمه ای از استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد دریجانی مدیر کل بیمه سلامت استان یزد در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت با اشاره به اینکه حدود ۸۵ هزار نفر بیمه شده بیمه سلامت در استان وجود دارد گفت : یکی از اهداف اصلی بیمه سلامت اجرای طرح یک بیمه ای در سطح کشور است که در راستای طرح شفاف سازی حوزه سازمان های بیمه گر پایه درمان کشور در حال اجرا است.

دریجانی با اشاره به اینکه بیمه سلامت تمام بدهی های خود را به داروخانه ها پرداخت کرده است افزود: هیچ داروخانه ای حق ندارد به بهانه این مطلب که به بیمه بدهی خود را پرداخت نکرده نسخه بیمار را تحویل ندهد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اجرای راهنمای بالینی استاندارد‌های درمان را از دیگر وطایف بیمه سلامت دانست و گفت: این طرح با همکاری۲۰۰ راهنمای بالینی در حال اجرا است.

وی  گفت : براساس نطرسنجی های انجام شده حدود ۹۶ درصد مردم از خدمات بیمه سلامت رضایت داشتند که از این لحاظ استان یزد از استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود.

دریجانی همچنین از مردم خواست تا برای تمدید دفترچه بیمه خود به موقع اقدام کنند تا دچار مشکلات سیستم اداری کشور نشوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان با اشاره به اینکه اجرای طرح هر ایرانی یک بیمه از جمله اهداف سازمان بیمه سلامت است گفت : بیمه سلامت برای افرادی است که قبلا از بیمه تامین اجتماعی استفاده کردند و در موقع تمدید دفترچه می توانند به خانواده بیمه سلامت بپیوندند و اگر شخصی بدون سابقه بیمه برای دریافت خدمات بیمه مراجعه کند می تواند از خدمات بیمه ایرانیان استفاده کند.

لازم به ذکر است : بیمه ایرانیان موظف به ۵۰ درصد از خدمات درمانی است.

انتهای پیام/ی

استقبال خوب شهروندان یزدی از بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.