پول قرارداد کی روش از کجا تامین می‌شود؟

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان از کمک این وزارتخانه به فدراسیون فوتبال برای پرداخت قرارداد کارلوس کی روش خبر داد.

پول قرارداد کی روش از کجا تامین می شود؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی 65 ساله پرتغالی فوتبال ایران که پس از جام جهانی 2018 روسیه و طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال، قراردادش را تا پایان جام ملت ها تمدید کرد، اکنون در خارج از ایران به سر می برد تا با شروع جدید تمرینات و اردوها برای دیدار دوستانه با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا وارد کشورمان شود.

البته اصلی ترین موضوع این روزهای فوتبال کشورمان، قرارداد کارلوس کی روش است. در روزهایی که به دنبال مشکلات ارزی فدراسیون‌های ورزشی برای اعزام‌های بین‌المللی، دچار دغدغه شده اند، وزارت ورزش و جوانان وارد عمل شده و پس از کمک به فدراسیون فوتبال، تلاش می کند تا در پرداخت قرارداد کارلوس کی روش به این فدراسیون کمک کند.

ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری امروزش در این باره بیان کرد: فدراسیون فوتبال در ابتدای سال به مانند سایر فدراسیون‌ ها برنامه‌ ها و رویدادش را اعلام کرد و در این باره به توافق رسیدیم. وزارت ورزش همیشه تلاش کرده تا بهترین اتفاقات رخ دهد و  نتیجه آن را نیز در جام جهانی تماشا کردید. تلاش ما این است که آرامش همواره حاکم باشد و فدراسیون فوتبال بتواند کمک‌های خود را دریافت و همچنین از ارز ثانویه استفاده کند.

او افزود: واقعیت این است که یک ظرف وجود دارد که سهم هر کسی در آن مشخص شده و اگر بخواهیم به یک نفر پول اضافه‌ ای دهیم از سهم بقیه کم و مشکل ایجاد می شود. برای فدراسیون فوتبال مبالغ مورد نیاز را پرداخت کرده و در آینده خواهیم کرد.

فرامرزیان در خصوص قرارداد کی روش اظهار کرد: قرارداد کی‌ روش با فدراسیون فوتبال منعقد شده، نه با وزارت ورزش و ما تنها کمک کننده هستیم و از فدراسیون فوتبال  مراقبت می کنیم تا اتفاقی رخ ندهد

گفتنی است، فدراسیون فوتبال هم تلاش می کند تا بتواند با کمک وزارت ورزش و جوانان قرارداد کی روش را پرداخت کنند.


بیشتربخوانید: 

واکنش کی روش به پیشنهاد تمدید قرارداد

داورزنی: کی روش سرمربی تیم ملی ایران است

گزینه جدید کی روش برای سرمربیگری


انتهای پیام/

اظهارات ژاله فرامرزیان درباره قرارداد کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار