ثبت نام بیش از ۱۳ هزار کاشانی در سامانه سماح برای زیارت اربعین

رئیس اداره حج و زیارت کاشان از ثبت نام 13 هزار نفر از مشتاقان زیارت حضرت اباعبداله الحسین (ع) تا امروز در سامانه سماح خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس نیکونیا رئیس اداره حج و زیارت کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: ویزای حدود 9 هزار نفر از زائرین کاشان و آران و بیدگل صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان با توجه به ازدحام متقاضیان و در پی آن زمانبر شدندصدور روادید، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند افزود: به منظور تسریع در صدور روادید به دلیل ازدحام متقاضیان، طی هماهنگی های انجام شده علاوه بر کنسولگری موقت استان قم ، کنسولگری موقت استان مرکزی نیز در صدور ویزای زائرین کاشان و آران و بیدگل اداره حج و زیارت کاشان را یاری می کنند.

رییس اداره حج و زیارت کاشان در خصوص سوء استفاده افراد سودجو و صدور ویزای جعلی نیز هشدار داد و افزود: با عنایت به نزدیک شدن به روز های پایانی ثبت نام، همه دفاتر زیارتی به صورت تمام وقت در خدمت مشتاقان زیارت حضرت اباعبداله الحسین (ع) هستند بنابراین متقاضیان فقط به 23 دفتر خدمات زیارتی در سطح شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، قمصر و بادرود و یا از طریق سامانه سماح نسبت اخذ روادید اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

 

صدور ویزای اربعین  برای زائران کاشانی

برچسب ها: حج و زیارت ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.