ساواته کار کرمانی بر سکوی سوم مسابقات جهانی بلغارستان

در روز پایانی مسابقات رشته بوکس ساواته در صوفیه بلغارستان، فاطمه حقدوستی با غلبه بر حریف فنلاندی خود، به یک نشان برنز دست یافت تا برای نخستین بار ساواته بانوان ایران در استایل کنترلی موفق به کسب مدال شود.

گیتا گرامی، مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت های جهانی 2018 بلغارستان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر جهان در شهر پلودیو بلغارستان، میزبان مسابقات جهانی برگزار شد.

وی افزود: تیم ملی ساواته ایران با ۱۱ ساواته کار در دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات حضور یافت.

گرامی تصریح کرد: از استان کرمان فاطمه حقدوستی به عنوان ورزشکار و شهرام افتخاری به عنوان کمک مربی آقایان در این رقابت ها تیم ملی ساواته ایران را همراهی کردند.

وی یادآور شد: در روز پایانی مسابقات، فاطمه حقدوستی، ورزشکار کرمانی وزن 75 کیلوگرم با غلبه بر حریف فنلاندی خود، یک نشان برنز کسب کرد تا برای نخستین بار ساواته بانوان ایران در استایل کنترلی موفق به کسب مدال شود.

 به این ترتیب تیم‌ ملی ساواته ایران برای نخستین بار در تاریخ حضور خود در پنج دوره مسابقات جهانی آسوت، با کسب رکوردی تازه موفق به کسب چهار مدال ارزشمند و برای اولین بار یک نشان در بخش بانوان شد تا موفق ترین تیم آسیایی حاضر در میدان جهانی لقب بگیرد، ضمن اینکه کرسی عضویت در کمیته مربیان فدراسیون بین المللی ساواته نیز حاصل شد و برای نخستین بار دو داور محجبه ایران و آسیا، در مسابقات جهانی ساواته به قضاوت پرداختند که مورد توجه مسئولان جهانی و نماینده کمیته بین المللی المپیک حاضر در محل مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

کسب مدال برنز جهان توسط ساواته کار کرمانی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار