کیبورد شناور گوگل در آپدیت جدید جیبورد حضور دارد

کمپانی گوگل قصد دارد در آخرین ورژن بتای جیبورد، شانس مجددی به کیبورد شناور بدهد تا شاید مورد استقبال قرار گیرد.

کیبورد شناور گوگل در آپدیت جدید جیبورد حضور داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید شما هم به یاد داشته باشید که ماه سپتامبر گوگل یک کیبورد شناور را برای اپلیکیشن جیبورد خود امتحان کرد اما ظاهرا، این قابلیت اضافه شده برای عرضه نهایی آماده نبود و خیلی زود آن را از روی اپلیکیشن خود حذف کرد. حالا، تسترهای نسخه بتای جیبورد یک نسخه بتای دیگر از جیبورد با ورژن 7.6.13.215505041 دریافت خواهند کرد تا شانس مجددی در اختیار این قابلیت قرار داده شود. کیبورد شناور می‌تواند در هر جایی از صفحه قرار گیرد، هر سایزی بشود و حتی با کشیدن روی دکمه‌ها تایپ کند.

برای پیوستن به برنامه بتای گوگل، باید اپلیکیشن گوگل پلی استور را باز کنید و به بخش My Apps & Games بروید. در این بخش گزینه «Installed» را انتخاب کنید، جیبورد را پیدا کنید و به سمت پایین اسکرول کنید تا دعوت تستر نسخه بتای گوگل را پیدا کنید. روی گزینه «Join» ضربه بزنید و چند دقیقه بعد شما یک تستر نسخه بتا خواهید بود. کاربرانی که قصد ندارند نسخه بتا را بیشتر استفاده کنند، می‌توانند هر وقت که می‌خواهند از این برنامه خارج شوند و به صورت عادی برنامه جیبورد را استفاده کنند.

برای فعالسازی کیبورد شناور در جیبورد باید روی نوار پیشنهاد جیبورد در سمت چپ نمایشگر ضربه بزنید. در سمت راست یک سه نقطه را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید و روی گزینه «floating» ضربه بزنید. با این کار، می‌توانید با استفاده از قسمت مشخص شده کیبورد شناور را در هر جایی از نمایشگر که می‌خواهید، قرار دهید. برای ثابت کردن کیبورد شناور باید این کیبورد را به سمت پایین نمایشگر بکشید تا طریقه استفاده آن به حالت عادی بازگردد.

اگر همه چیز برای این قابلیت خوب پیش برود، کاربران اندروید ممکن است شاهد کیبورد شناور در اپلیکیشن جیبورد در آینده‌ای نه چندان دور باشند.

کیبورد شناور گوگل در آپدیت جدید جیبورد حضور دارد

کیبورد شناور گوگل در آپدیت جدید جیبورد حضور دارد


بیشتر بخوانید: رابط کاربری گوگل کروم اندروید تغییر می‌کند +تصاویر


انتهای پیام/

گوگل در ورژن بتای جیبورد شانس دوباره به کیبورد شناور می‌دهد +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار