در ۱۰ روز نخست ماه صفر؛

تردد بیش از ۱۵۰ هزار زائر عتبات عالیات از ۲ پایانه مرزی خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تردد بیش از ۱۵۰ هزار مسافر و زائر عتبات عالیات از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در ۱۰ روز نخست ماه صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد بیش از 150 هزار زائر و مسافر عتبات عالیات از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در 10 روز نخست ماه صفر اظهار کرد: از این تعداد تردد، یکصد هزار و 101 نفر از مرز شلمچه و 50 هزار 726 نفر از مرز چذابه به کشور ایران و یا کشور عراق سفر کردند.

وی به تردد مسافران خارجی از طریق این 2 مرز از خاک جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اذعان داشت: در مرز چذابه بیش از 4 هزار و 380 نفر از مرز شلمچه و 16 هزار و 689 مسافر به عتبات عالیات عزیمت نمودند.

بهرامی نیا تردد در 2 مرز خوزستان را روان توصیف کرد و افزود: در روز شنبه 28 مهرماه 36 هزار و 561 نفر از مرز شلمچه و 13 هزار و 824 نفر از مرز چذابه به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

پایانه های مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان و پایانه مهران در استان ایلام، 3 گذرگاه رسمی و بین المللی تردد زائران اربعین محسوب می شوند.

انتهای پیام/گ

پایانه های مرزی خوزستان گذرگاه زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.