فلاحتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد در جلسه امروز کمیسیون آموزش/ کنکور تا سال 1400 حذف خواهد شد

جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد برگزار شد.

بررسی تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد در جلسه امروز کمیسیون آموزش/ کنکور تا سال 1400 حذف خواهد شدفرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،؛‌ در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: در ابتدای جلسه درباره مشکلات ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد با حضور تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی افزود:‌ در جریان این جلسه و درباره موضوع مطرح شده به جمع‌بندی‌هایی رسیدیم و قرار شد فردا صبح کمیته آموزش عالی با حضور چندین نفر از اعضای کمیسیون آموزش، نمایندگان وزارت بهداشت، سازمان سنجش و وزارت علوم جلسه‌ای برگزار کنند تا مشکلات ثبت نام دانشجویان حل شود.

وی ادامه داد: مبحث دیگر تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد بود که طبق آن این دانشگاه یک ماه فرصت دارد و چنانچه طراحان تحقیق و تفحص قانع نشوند به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

ادامه داد: موضوعی دیگری که مورد بحث و بررسی قرار گرفت مسئله تاثیر معدل در کنکور بود که بعد از بحث‌های مختلف به این جمع‌بندی رسیدیم که امتحانات سال دوم دبیرستان استاندارد نیست و آموزش و پرورش باید مکلف باشد تا امتحانات این مقطع به صورت نهایی برگزار کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خاطرنشان کرد: در نهایت نتیجه جلسه امروز کمیسیون این بود که تا سال 1400 کنکور به طور قطعی حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار