عضو هیئت رئیس کمیسیون صنایع و معادن از حضور وزیر پیشنهادی صنعت در نشست امروز عصر این کمیسیون خبر داد.

رحمانی در کمیسیون صنایع حضور یافت/ نگاه مثبت اعضا به وزیر پیشنهادی صمتحجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا عضو هیئت رئیسه صنایع و معادن  در گفت‌وگو  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از حضور رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت در نشست امروز عصر این کمیسیون خبر داد.

وی تصریح کرد: نمایندگان در این نشست سوالاتی را درباره بحث ساماندهی خودروسازی، فعالیت ویژه حوزه معدن و استفاده از افراد خلاق،‌ جوان و پر انرژی در بدنه این وزارتخانه مطالبی را مطرح کردند.

حسینی کیا ادامه داد: نمایندگان از رحمانی خواستند تا افرادی را که عضو هیئت مدیره‌ها هستند در حاشیه و کنار نگاه دارد.

عضو هیئت رئیس کمیسیون صنایع و معادن اظهار کرد: اعضای کمیسیون همچنین خواستند تا برای وضعیت نیمه‌جان صنعت فکر ویژه ای شود زیرا با وجود ممنوعیت معاملات ریالی برخی صنایع در حال تعطیلی است لذا باید سامانه تولید و نظارت بر آن راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: رحمانی هم در این نشست اعلام کرد ، بنده مجلسی بودم و سعی می‌کنم در تعامل با مجلس از افراد متخصص در حوزه صنعت استفاده کرده و همچنین قول می‌دهم حوزه خودرو را ساماندهی کرده و آن را رقابت پذیر و صادرات محور کنم.

حسینی کیا تاکید کرد: رحمانی همچنین بیان کرد که تصدی‌گری دولت را در بحث خودرو کاهش دهد و در ادامه از بانکها نسبت به عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل گلایه داشت.

عضو هیئت رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت:‌ نگاه کمیسیون به رحمانی خوب است و به نظر ما در مجلس رای اعتماد خواهد گرفت زیرا نمایندگان وی را از جنس خود می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار