امام جمعه موقت کلانشهر اهواز ضریب امنیتی زائران در مرز چذابه را بسیار بالا دانست.

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت کلانشهر اهواز در حاشیه بازدید از مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در حال حاضر شاهد این هستیم که زائران با امنیت کامل و خاطری آسوده از مرز عبور می کنند و مواکب به راحتی به زائران در حال خدمات رسانی هستند.

وی تردد وسایل نقلیه را بدون گره و ترافیک توصیف کرد و بیان داشت: این اقدامات مرهون تلاش کلیه نیروهای مسلح خصوصا کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام حاجتی به بعد معنوی فعالیت کارکنان نیروی انتظامی که به صورت شبانه روزی و بی وقفه در مرزها به عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت می کنند، افزود: این بعد معنوی فعالیت های پلیس در خدمت رسانی به زائران حسینی است که آن ها را از سایر پلیس های جهان متمایز کرده و الگو قرار داده است.

امام جمعه موقت شهرستان اهواز با تقدیر از عملکرد پلیس خطاب به نیروهای انتظامی مستقر در مرز چذابه و مسیر های منتهی به مرزها اظهار کرد: شما که چنین خدمت عظیمی به زوارالحسین دارید، مطمئنا در ثواب زیارت تک تک زائران سهیم هستید و جایگاه رفیعی نزد خداوند تبارک و تعالی خواهید داشت.

انتهای پیام/گ

برقراری امنیت و آرامش در مرز چذابه

برچسب ها: اربعین 97 ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.