در ادامه رقابت های المپیاد ورزشی محلات جوپار، مسابقات کشتی کویری این شهر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رضا شهیدی زندی، مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی جوپار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در ادامه رقابت های المپیاد ورزشی محلات جوپار، مسابقات کشتی کویری با حضور 33 شرکت کننده در سالن شهید منصور امین زاده محله میرصادقی جوپار برگزار شد.

وی افزود: در پایان در وزن 65- کیلوگرم، وحید مختار آبادی از محله بیرزنگ، محسن ابراهیمی از محله میرصادقی، ابوالفضل شهیدی از محله استخر دیوانی «میرصادقی » و صالح ذوالعلی از محله استخر دیوانی به ترتیب عناوین اول تا چهارم رقابت ها را از آن خود کردند.

شهیدی زندی تصریح کرد: در وزن 75- کیلوگرم، محمد حضرتی از محله میرصادقی، عادل قنبری از محله میرمحمدی و احمد شهیدی از محله میرصادقی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در وزن  85 – کیلوگرم، ساوه امینی از محله میرصادقی، عابد شاهمرادی از محله

 بیرزنگ و سجاد زندی از محله استخر دیوانی «میرمحمدی» اول تا سوم شدند.

شهیدی زندی بیان داشت: در وزن 100- کیلوگرم، علیرضا شاهمرادی از محله بیرزنگ، فاضل رنجبر از محله میرصادقی و سبحان شهیدی از محله استخر دیوانی « میرمحمدی » در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی جوپار گفت: در وزن 100+ کیلوگرم، آرش خورشیدی از محله میرصادقی و سینا جعفری از  محله میرصادقی مقام های اول و دوم را کسب کردند.

 شهیدی زندی گفت: در رده  نوجوانان نیز در وزن  55 – کیلوگرم، امیر رضا زندی، میثم جمشیدی و محمد سیلانی از محله باغ خان و  علیرضا قنبری از محله استخر دیوانی « میرمحمدی » به ترتیب عناوین اول تا چهارم را تصاحب کردند.

وی افزود: ناصر نیک ورز و رضا شهیدی زندی کار قضاوت را در این رقابت ها عهده دار بودند.

انتهای پیام/ب

رقابت های المپیاد ورزشی محلات جوپار

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار