دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین از آمادگی موکب‌های بین راهی و موکب‌های مستقر در نجف و کربلا برای پذیرایی از زائران حسینی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ خورشیدی دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: هم اکنون موکب «سیدالشهدای» نجف برای خدمت رسانی فعال و پذیرای عاشقان حسینی است.

به گفته خورشیدی، در این موکب علاوه بر اسکان و پذیرایی برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: موکب‌های «زبیده خاتون» در خیابان میثم تمار، شهدای حسینی (راه آهن) جنب مقام امام صادق و شهدای منا در خیابان باب القبله بالاتر از میدان پرچم در کربلای معلی راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی اعم از اسکان و پذیرایی به زوار حسینی است.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان گفت: علاوه بر این، خدمت رسانی شش موکب بین راهی نیز آغاز شده است که این موکب‌ها در عمود ۲۱۰، ۴۱۴، ۹۰۰ و ۹۵۰ و همچنین دو موکب در عمود ۵۴۷ واقع شده اند.

خورشیدی افزود: همه خادمین موکب‌ها اعم از مسئولان، آشپز‌ها و برپاکنندگان تاکنون به عراق اعزام شده‌اند و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

به گفته وی، باتوجه به خیل عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین این خدمات رسانی‌ها تا دهم آبان ماه از سوی موکب‌های استان قزوین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

خدمت‌رسانی موکب های قز وین تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.