زنده گیری مار سمی ۱.۵ متری در پلدختر

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدخترگفت: یک مار سمی ۱۵۰ سانتیمتری در درون تابلوی برق منطقه واشیان توسط ماموران آتش نشانی این شهر زنده گیری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛آیت فرخ پور ،رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدخترگفت: یک مار سمی ۱۵۰ سانتیمتری در درون تابلوی برق منطقه واشیان توسط ماموران آتش نشانی این شهر زنده گیری شد.

آیت فرخ پور  اظهار داشت: به دنبال تماس مردمی مبنی بر وجود یک حلقه مار سمی و خطرناک در درون تابلوی برق منطقه واشیان اکیپی از آتش نشانان این سازمان به محل اعزام شدند.


وی افزود: با تلاش آتش نشانان شهرداری پلدختر این حلقه مار که یک و نیم متر طول داشت و موجب اتصال برق منطقه واشیان از توابع شهرستان پلدختر شد با استفاده از تجهیزات لازم زنده گیری شد.


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پلدختر گفت: مار سمی و خطرناک با استفاده از ابزار مخصوص زنده گیری وپس از انتقال به بیابان‌های خارج شهر در فضای باز وطبیعت رها شد.


فرخ پور از مردم و شهروندان خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی، سمی و خطرناک بیش از هرگونه اقدام برای از بین بردن و یا گرفتار کردن آن‌ها در اسرع وقت با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.


شهرستان پلدختر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام /ب

 

مار سمی ۱.۵ متری در پلدختر زنده گیری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.