خدمات رسانی موکب شهید قهاری ‌سعید به زائران اربعین

رئیس اوقاف و امورخیریه اسدآباد گفت: پیش بینی می شود در موکب شهید قهاری ‌سعید 50 هزار وعده غذا بین زائران حسینی توزیع شود.

خدمات رسانی موکب شهید قهاری ‌سعید به زائران اربعینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی قبادی، رئیس اوقاف و امور خیریه اسدآباد به برپایی موکب شهید قهاری‌سعید از موقوفات شهرستان اسدآباد برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: اقدامات برای برپایی این موکب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه محل استقرار موکب شهید قهاری‌سعید در اتوبان همدان ـ کرمانشاه، گردنه اسدآباد، مسجد بین راهی امام خمینی(ره) است، گفت: این موکب از یکم آبان ماه آغاز به فعالیت کرده و تا 12 آبان ماه پذیرای زوار اربعین حسینی در شهرستان ملایر خواهد بود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد ادامه داد: پیش‌بینی‌ می شود 50 هزار وعده غذایی در موکب شهید قهاری ‌سعید اسدآباد در وعده صبحانه، نهار و شام توزیع شود.

قبادی گفت: کانکس جداگانه‌ای در نظر گرفته شده تا اقدامات درمانی با حضور پرستار و پزشک برای زوار اربعین حسینی انجام شود.

وی با بیان اینکه در موکب شهید قهاری ‌سعید برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل شرعی در برنامه است، خاطرنشان کرد: برای شب‌ مانی زائران اربعین حسینی فضایی از سوی هلال احمر در شهرستان اسدآباد فراهم شده است.

انتهای پیام/ب

توزیع 50 وعده قضا در موکب شهید قهاری سعید در اسد آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.