امام جمعه کرمانشاه ،

تدریس و تحصیل علوم قرآنی نعمت و سعادتی بزرگ است

امام جمعه کرمانشاه گفت : تدریس و تحصیل علوم قرآنی نعمت و سعادتی بزرگ است و هر کس در این مسیر قرار گرفته است باید شکری مضاعف به‌جای آورد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در جمع اساتید دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، گفت : قرآن کلام خداوند متعال است و همانطور که ذات خداوند انتها ندارد قرآن هم بی‌انتهاست و بستگی به استعداد و تلاش انسان دارد که چقدر بتواند از این سفره معنوی الهی استفاده کند و متنعم شود.

وی گفت : یکی از اسامی قرآن ذکر است و نسخه خود قرآن است که انسان جزو با ذکر و یاد خداوند متعال آرام نمی‌شود و شخص پیغمبر (ص) که خلاصه کائنات است با قرآن و ذکر خداوند آرام می‌شدند و سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کردند.

وی تاکید کرد: همه ما به‌خصوص کسانی که با علوم قرآنی و مفاهیم آن آشنایی بیشتری دارند باید سعی کنیم از مفاهیم قرآن به خوبی استفاده کنیم و به دیگران هم بیاموزیم به‌خصوص در دوران ما که دشمنان با تمام معنویات و اصول الهی سر عناد و دشمنی دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت رسانی به مردم و خصوصا اقشار ضعیف مهمترین هدف انقلاب اسلامی است.

آیت الله مصطفی علما در نشست با مدیرکل و مسئولان اداراه کل بیمه سلامت استان به مناسبت هفته ملی بیمه سلامت، اظهار داشت : همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند باید به سمتی برویم که در کشور هیچ خانواده‌ی دارای بیماری جز رنج آن بیماری رنج دیگری نداشته باشد.

وی افزود: پس از انقلاب کار‌های گسترده و خوبی انجام شده است، اما هنوز در بعضی از کشور‌های جهان خدمات بیمه‌ای کامل‌تر و بیشتری برای شهروندانشان وجود دارد که کشور ما نیز باید به این سمت برود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در دین اسلام پس از واجبات هیچ کاری بالاتر و مهمتر از خدمت به مردم وجود ندارد و نظام جمهوری اسلامی نیز بر همین مبنا دغدغه‌ای بالاتر از خدمت به مردم ندارد.

 

 

انتهای پیام/د

در دین اسلام پس از واجبات هیچ کاری بالاتر و مهمتر از خدمت به مردم وجود ندارد

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار