امیر سرتیپ قربانی خبر داد؛

توافق هوانیروز با اورژانس هوایی جهت کمک به زائران

فرمانده هوانیروز ارتش از توافق با سازمان اورژانس هوایی جهت کمک به زائران اربعین حسینی خبر داد.

توافق هوانیروز با اورژانس هوایی جهت کمک به زائرانبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار داشت: هوانیروز با در اختیار داشتن ظرفیت‌های بالگردی و نیروی انسانی متعهد آماده خدمت رسانی به زائران حسینی در مسیرهای مورد نظر است.

وی با بیان اینکه تاکنون در دو محور به سمت کربلا پروازهای تامینی جهت شناسایی و برقراری امنیت انجام شده است، افزود: برای مسیرهای شناسایی شده و خطوط پروازی مورد نظر از غرب و جنوب غرب کشور بالگردهایی در نظر گرفته شده است تا در زمان مقتضی پروازهای لازم صورت گیرد.

امیر قربانی در ادامه افزود: به غیر از پروازهای تامینی با سازمان اورژانس هوایی جهت اجرای امدادرسانی در موارد لازم توافق کرده‌ایم و براساس این توافق‌نامه اگر در طول مسیر برای زائران عتبات عالیات مشکلی پیش آید با استفاده از بالگردهای پشتیبانی-ترابری به سرعت وارد صحنه شده و عزیران را به مراکز درمانی انتقال می‌دهیم.

وی در پایان از آمادگی تیم‌های آتش هوانیروز خبر داد و گفت: در صورت بروز احتمالی حوادث امنیتی، هوانیروز با اجرای دستور سلسله مراتب فرماندهی نسبت به برقراری امنیت زائران حسینی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار