سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با معرفی امکانات درمانی در آبادان و خرمشهر یک قطب گردشگری سلامت راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛دکتر شکرالله سلمان‌زاده سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تلاش جهت توسعه توریسم‌درمانی در آبادان و خرمشهر، گفت: با معرفی امکانات درمانی منطقه و بهره‌گیری از پزشکان خوزستان یک قطب گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: اولویت اصلی ما ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با بالاترین کیفیت به مردم منطقه  و رفع مشکلات است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: همکاری با اداراتی از جمله دامپزشکی و شهرداری که در بحث سلامت موثر هستند، پیگیری می شوند تا شاخص‌های بهداشتی و درمانی ارتقاء یابند.

سلمان زاده  با تاکید بر لزوم ارتقاء جایگاه علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان، افزود: تلاش می‌شود دانشکده آبادان به دانشگاه تبدیل و به عنوان یک قطب در منطقه مطرح شود. همچنین راه‌اندازی پردیس بین‌المللی دانشکده در برنامه است که با توسعه فضای آموزشی و پژوهش به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

وی  گفت: یکی دیگر از اولویت‌ها بحث توسعه توریسم‌درمانی است که یک تیم زبده مامور خواهند شد تا با معرفی امکانات درمانی به منطقه خاورمیانه و بهره‌گیری از پزشکان خوزستان، یک قطب گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر راه‌اندازی شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به کشورهای هدف جهت جذب توریسم‌درمانی ادامه داد: در حال حاضر تنها کشور عراق در دسترس است اما هدف این است که دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان یک قطب علمی، درمانی و دانشگاهی معتبر در منطقه خاورمیانه مطرح باشد تا از همه کشورها جهت درمان به آبادان و خرمشهر بیایند.

انتهای پیام/ د                                                                  

امکانات درمانی در آبادان و خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.