کشف ۴۸۶ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از محل دپوی مواد افیونی زیر خاک در بیابان‌ها ۲۶۹ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و ۲۱۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با اشرافیت کامل اطلاعاتی وکنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پاسگاه انتظامی دولت آباد وصوغان با همکاری دیگر پرسنل انتظامی ازقصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

بنی اسدی فر افزود: بلافاصله ماموران انتظامی اقدام به اجرای ایست بازرسی مقطعی در مسیر‌های تردد قاچاقچیان کرده که قاچاقچیان با اطلاع از حضور ماموران به سمت بیابان متواری شدند.

وی بیان داشت: با تلاش ماموران و پس از تعقیب و مراقبت در نهایت در این رابطه یکدستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف و ۵ نفرمتهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: بازرسی از خودرو‌ها موادی کشف نشد، ولی پس از بررسی دقیق و تخلیه اطلاعاتی متهمان، محل دپوی مواد افیونی زیر خاک در بیابان‌های اطراف شناسایی و از چند نقطه ۲۶۹ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و ۲۱۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.
انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار