امیرعبداللهیان در دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه حماه سوریه:

حفظ وحدت مردم سوریه در برابر دشمنان منجر به حفظ تمامیت ارضی سوریه شده است

اعضای هیات رئیسه دانشگاه حماه سوریه با امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کرد.


حفظ وحدت مردم سوریه در برابر دشمنان منجر به حفظ تمامیت ارضی سوریه شده استبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای هیات رئیسه دانشگاه حماه سوریه امروز سه شنبه یکم آبان ماه با حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به رسیدن سوریه به ثبات و اینکه دولت، مردم و ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم موفق عمل کرده‌اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران از تعیین سرنوشت سوریه توسط مردم این کشور و بدون دخالت خارجی حمایت می‌کند.

امیرعبداللهیان در ادامه گفت: ایران همواره حامی مردم و دولت سوریه در مقابله با تروریسم است و این حمایت را یک وظیفه دینی و انسانی با هدف کمک به امنیت و ثبات منطقه و سوریه می‌داند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت مردم سوریه در برابر دشمنان گفت: امروز سوریه علیرغم مشکلات فراوان از جنگ با تروریسم پیروز شده و اینکه این وحدت منجر به حفظ تمامیت ارضی سوریه شده است اهمیت بالایی دارد.

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین‌الملل، در پایان این دیدار سفر دانشمندان و نخبگان دو کشور ایران و سوریه را جهت توسعه و همکاری‌های علمی و فرهنگی فی‌مابین حائز اهمیت خواند و گفت: از گسترش تبادلات علمی و دانشگاهی دو کشوراستقبال می‌کنیم.

اعضای هیات رئیسه دانشگاه حماه سوریه، جایگاه ونقش جمهوری اسلامی ایران در حفظ ثبات و یکپارچگی سوریه را مهم و حیاتی ارزیابی کردند و تاکید کردند: حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مردم سوریه همواره نقش اساسی در کمک به امنیت سوریه و ثبات منطقه ایفا کرده است.

دانشمندان و نخبگان دانشگاه حماه سوریه در ادامه سخنان خود افزودند: نگاه راهبردی رهبری جمهوری اسلامی ایران و کمک مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی به سوریه در مبارزه با تروریسم، ثبات و امنیت را به سوریه بازگرداند و این همکاری و حمایت هیچگاه از دید مردم سوریه مغفول نخواهد ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار