تاج: ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مردم و همه کشور از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا خوشحال هستند و ایران به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من در ابتدا از زحمات  حمیدرضاگرشاسبی تشکر می‌کنم چرا که او بدون هیچ امکاناتی توانست پرسپولیس را تا به اینجا بیاورد و مردم و همه کشور خوشحال هستند و ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. امیدوارم این خوشحالی ادامه داشته باشد و قهرمان آسیا شویم و این یک اتفاق میمون و مبارکی است و ۸۰ میلیون نفر امروز خوشحال شدند. من به رختکن رفتم و از اعضای تیم پرسپولیس تشکر کردم.

تاج: ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد/ اگر 38 اتفاق رخ ندهد  فینال در کشور ثالث برگزار می شود

او درباره اینکه زیر ساخت‌ها برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا موجود است یا خیر، گفت: باید ۳۸ اتفاق رخ بدهد تا ما بتوانیم فینال لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم در غیر این صورت باید برای برگزاری بازی فینال باید به کشور ثالث برویم و این خیلی بد است که در کشور دیگری بازی کنیم. البته فدراسیون فوتبال امضا کرده است و تعهد داده که کار‌های لازم را انجام بدهد و اگر این کار‌ها را انجام نداد باید پرسپولیس در کشور ثالث میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

تاج درباره اینکه پرسپولیس نماینده ایران است و باید حمایت شود، بیان کرد: پرسپولیس نماینده ملی است و در خدمت گرشاسبی بودیم و اعتقاد داریم که کشور به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.


بیشتر بخوانید:پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم

بیرانوند بهترین بازیکن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران - السد قطر

فیلم جو ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی پرسپولیس و السد

تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
فقط تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
سریع انجام میدین و مردم هم میدونن چیه...
آخرین اخبار