نعمتی: گلم را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم/ شایسته قهرمانی در آسیا هستیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: گلم را در ابتدا به خانواده ام و بعد به هواداران سرخپوش تقدیم می‌کنم.

نعمتی: گلم را به خانواده و هواداران تقدیم می کنم / تیم ما شایسته قهرمانی در آسیاستبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خدا را شکر گل زدم و گلم را در ابتدا به خانواده و بعد به هواداران تقدیم می‌کنم. هواداران دمشان گرم، خیلی باغیرت هستند و همچنین بازیکنان هم دمشان گرم که با حضور این همه تیم خوب و خرج‌هایی که این تیم‌ها می‌کنند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. انشاالله قهرمانی آسیا را بعد از چندین سال بدست آوریم و تقدیم هواداران می‌کنیم.

او ادامه داد: برای رسیدن به فینال حمایت ملی لازم بود و همه مردم و مسئولان دمشان گرم که ما را حمایت کردند. تیم شایسته قهرمانی در آسیا است.

نعمتی درباره دریافت گل در نیمه اول از تیم السد قطر و نگرانی هواداران از این موضوع گفت: خدا را شکر صحبت‌هایی که برانکو در بین ۲ نیمه کرد خیلی تاثیر داشت و توانستیم گل خورده را جبران کنیم و نتیجه را تا پایان حفظ کردیم.

هافبک پرسپولیس درباره گل که به تیم السد قطر زد، بیان کرد: پاس خوب منشا بود و من توانستم آن توپ را به گل تبدیل کنم.

نعمتی درباره اینکه هم دفاع راست و هم وینگربازی کرده است، تصریح کرد: نظر کادر فنی است و اگر نیاز ببینند در دفاع یا هافبک بازی می‌کنم و فرقی هم برایم ندارد که در چه پستی بازی کنم.

او بیان کرد: برای بازی برگشت با السد قطر هجمه‌ها زیاد بود، اما در جریانش نیستم و فکر می‌کنم تیم ما بعد از ۳ دهه به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

نعمتی گفت: السد تیم خوبی بود و آن‌ها می‌خواستند تیم ما را شکست بدهند تا به فینال لیگ قهرمانان صعود کنند. این تیم با حضور بازیکنانی همانند ژاوی، گابی و بونجاح برای قهرمانی آسیا بسته شده بود و بازیکنان خوبی در اختیار داشت. پرسپولیس در روز‌های سخت موفق شد و امیدوارم در فینال هم به موفقیت دست یابیم و قهرمانی را تقدیم مردم کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آچار فرانسه تیم پرسپولیس است، عنوان کرد: نظر لطف شما است. کادر فنی هر پستی صلاح بداند بازی می‌کنم.

امیدوارم بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شود

او درباره اینکه بیرانوند بهترین بازیکن میدان شد، گفت: بیرانوند دروازه بان خوبی است و امیدوارم فقط بهترین بازیکن زمین نباشد و به عنوان بهترین بازیکن آسیا هم انتخاب شود و ما هم برای رسیدن به این عنوان کمکش می‌کنیم.

نعمتی درباره حضور تاج و حمایت‌ها از پرسپولیس گفت: این بحث‌ها خوب است و پرسپولیس همانند تیم ملی است و باید حمایت ملی از ما شود و اکنون ما به پشتیبانی نیاز داریم و شرایطمان سخت است و همه در جریان هستند. امیدوارم این حمایت برای فینال هم باشد و قهرمان آسیا شویم و حتی برای یک ثانیه مردم را خوشحال کنیم.

هدفم حضور در تیم ملی است

او درباره اینکه به تیم ملی فوتبال فکر می‌کند، بیان کرد: صددرصد هدفم را گذاشتم به تیم ملی دعوت شوم و این نظر کادر فنی تیم ملی است و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشسم.

نعمتی درباره اینکه دوست دارد در فینال در دفاع راست باز کند، گفت: اصلا برایم فرقی نمی‌کند چرا که سابقه بازی در دفاع، هافبک و حتی فوروارد در پرسپولیس داشتم و کادر فنی صلاح بداند در همان پست بازی می‌کنم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه دوست دارد با کدامیک از نمایندگان ژآپن یا کره جنوبی در فینال بازی کند، خاطر نشان کرد: هیچ فرقی نمی‌کند که با کدام تیم در فینال مواجه شویم و با هر کدام که همگروه شدیم برای برد به زمین مسابقه می‌رویم.


بیشتر بخوانید:پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم

گرشاسبی: هواداران ناامید نشدند/ پرسپولیس باقدرت ادامه می‌دهد

ایزدیار: قدمم برای پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا خیر بود

گرشاسبی: هواداران ناامید نشدند/ پرسپولیس باقدرت ادامه می‌دهد

بیرانوند بهترین بازیکن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران - السد قطر

فیلم جو ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی پرسپولیس و السد

قنبرپور: ژاوی هم حضور این همه هوادار را تبریک گفت

تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران

حقیقت: نگران آسیب دیدگی کتف کامیابی‌نیا نباشید

تاج: ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

خسروی: شب فوق العاده‌ای را در ورزشگاه آزادی تجربه کردم

فریرا: بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود

کامیابی نیا: تصور صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌کردیم

حسینی: دست‌های پشت پرده حرف‌های من را به ناامیدی تعبیر می‌کند

خلیل زاده: با هیچ به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم

نوراللهی: شناختی از حریف خود در فینال آسیا نداریم

علیپور: بازیکنان دستورات کادرفنی را با جان و دل اجرا کردند

انصاری: تقابل با نماینده ژاپن یا کره در فینال آسیا برای ما تفاوتی ندارد

ربیع‌خواه: پرسپولیس ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار