براری: برای کسب بهترین عنوان وزنه برداری به عشق آباد می‌رویم/ در زمان مناسب از ورزش کناره‌گیری می‌کنم

ملی پوش وزنه برداری کشومان گفت: شاید تیم ملی تلفیقی از نفرات جوان و کم تجربه باشد، اما بازهم برای کسب بهترین عنوان به عشق آباد می‌رویم.

محمدرضا براری ملی پوش تیم ملی وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش پیش از اعزام به مسابقات جهانی اظهار داشت: فعلأ که تمرینات به صورت فشرده برگزار می‌شود به طوری که روز‌های آخر تمرینات را پیش از اعزام به مسابقات جهانی در تهران دنبال می‌کنیم، اما به نظرم اگر این تمرینات سخت را تحمل کنیم به ما این اماکن را می‌دهد تا عملکرد خوبی در مسابقات جهانی داشته باشیم. در گذشته چندان از رکوردهایم راضی نبودم، اما رفته رفته با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی کادرفنی توانستم رکوردهایم را ترقی بدهم و این شانس را دارم که با این رکورد‌ها برای حریفانم دردسر ساز شوم.

او ادامه داد: متاسفانه به غیر از من، سهراب مرادی و علی هاشمی با سابقه‌های تیم مانند سعید علی حسینی، کیانوش رستمی و بهداد سلیمی بنا به دلایل مختلف حضور ندارند و بدون شک نبود آن‌ها به تیم ضربه می‌زند، چون با حضور آن‌ها راحت‌تر می‌توانستیم هم مدال کسب کنیم و هم روی سکو برویم. شاید تیم الان تلفیقی از نفرات جوان و کم تجربه باشد، اما با این حال نا امید نیستیم، برای کسب بهترین عنوان به عشق آباد می‌رویم.

براری در مورد اینکه چنانچه در مسابقات جهانی به مدال نرسد امکان خداحافظی اش از میادین وزنه برداری وجود دارد یا خیر، گفت: باید عنوان کنم جایی که احساس کنم بدنم پاسخگو نیست، به طور حتم کنار می‌روم و بر عکس آن جایی که احساس کنم بدنم رو فرم است با قدرت به وزنه برداری ادامه می‌دهم. متاسفانه در کشور ما جا افتاده وزنه‌برداری که به مرز سی سالگی نزدیک می‌شود، می‌گویند پیر شده است و باید از ورزش کنار برود جای خود را به جوان تر‌ها بدهد، اما در کشور‌های دیگر این چنین نیست.

ملی پوش وزنه برداری در پایان اظهاراتش بیان کرد: با وجودی که چند روز به اعزام تیم به مسابقات جهانی باقی نمانده، اما هیچ کدام از مسئولان استانی و ورزش کشور به خودشان زحمت نداده اند تا از اردو‌های تیم ملی بازدید کنند، مشاهده کنند آیا ورزشکاران با مشکلی مواجه هستند یا خیر. به هر حال تا زمانی که حمایتی نباشد انگیزه‌ای هم برای ورزشکاران باقی نمی‌ماند تا با جان و دل برای کشورشان تلاش کنند.


بیشتر بخوانید:براری: با کبدی غریبه نیستم / تامیدوارم رئیس فدراسیون را ناامید نکنم

براری: برخی‌ها به دنبال آسیب زدن به وزنه برداری ایران هستند

لیست اولیه ورزشکاران ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری اعلام شد


انتهای پیام/

اظهارات براری درباره آخرین شرایط تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار