سرپرست معاونت بهداری انتظامی استان ایلام خبر داد؛

حفظ سلامتی کارکنان پلیس اولویت بهداری انتظامی استان ایلام

سرپرست معاونت بهداری انتظامی استان ایلام گفت: سلامت کارکنان پلیس موجب خواهد شد که پلیس با آرامش و سلامت کامل به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی کند.

حفظ سلامتی کارکنان پلیس اولویت بهداری انتظامی استان ایلام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ  لقمان پورکریم سرپرست معاونت بهداری انتظامی استان ایلام گفت:اهميت سلامتی و نقش آن در كارايی کارکنان به عنوان مهمترين عامل بایستی مورد توجه قرار گیرد تا بتوان به بیشترین میزان بازدهی دست پیدا کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به ماموریت سنگین اربعین حسینی(ع) و حضور شبانه‌روزی پلیس در خدمات رسانی به زائران بهداری انتظامی استان ایلام به منظور حفظ سلامت کارکنان اقداماتی را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ پورکریم به اقدامات انجام شده در راستای سلامت کارکنان پلیس در شهر و پایانه مرزی مهران اشاره کرد و افزود: توزیع ۴ هزار کیف و ۲ هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی، ۱۰ هزار ماسک ساده و فیلتر دار ، ۲۵ میلیون دارو و اعزام ۹ اکیپ درمانی به یگان های مستقر در شهر و پایانه مرزی از جمله اقدامات این بهداری در ایام اربعین حسینی (ع) بوده است.

سرپرست بهداری انتظامی استان ایلام ادامه داد: علاوه بر این اقدامات، بحث تزریقات و پانسمان و ویزیت کارکنان نیز در دستور کار قرار گرفته و به کارکنان پلیس ارائه خدمت انجام میشود.

انتهای پیام/ د

سلامت کارکنان پلیس در ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.