مشخصات فاش شده Galaxy S10 خبر از رم 12 گیگابایتی و مدل 5G آن می‌دهند

مشخصات فاش شده از پرچمدار بعدی سامسونگ خبر می‌دهد که این گوشی قرار است با رم 12 گیگابایتی تولید شود و یک مدل 5G داشته باشد.

مشخصات فاش شده Galaxy S10 خبر از رم 12 گیگابایتی و مدل 5G آن می‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارش‌هایی از کارگزاری GF Securities درباره صنعت چیپ‌های حافظه گوشی‌های هوشمند منتشر شده که در میان این گزارش‌ها، گل سرسبد گوشی‌های هوشمندی که در سال آینده رونمایی خواهد شد، Galaxy S10 و +Galaxy S10 است. این شرکت صنعتی در یادداشتی که به یکی از مشتریان خود ارسال کرده، مشخصاتی از گوشی‌های آینده سامسونگ را لو داده که این مشخصات برای اولین بار است که در یک گوشی تلفن همراه دیده می‌شود.

یادداشتی که در مورد آن صحبت شد، شامل یک جدول می‌شود که نشان دهنده تکامل ظرفیت حافظه‌های رم از فصل آینده و آینده‌ای نزدیک است. در این یادداشت نه‌تنها متوجه می‌شویم که گوشی‌هایی با ظرفیت حافظه رم 12 گیگابایتی سال بعد ساخته خواهند شد بلکه می‌فهمیم گوشی‌هایی نظیر سری Galaxy S10 سامسونگ و سری P30 هوآوی این حافظه‌ها را خواهند داشت.

همانطور که پیش از این هم شایعه شده بود، Galaxy S10 سامسونگ در کمتر از سه مدل تولید نخواهد شد و یک مدل 5G هم برای آن ساخته خواهد شد. این مدل‌ها به ترتیب S10X، S10 Plus، Galaxy S10 و S10 X 5G نام خواهند داشت. مدل 5G پرچمدار نسل آینده سامسونگ با 12 گیگابایت حافظه رم در این لیست دیده می‌شود اما S10 X حتی با رم 10 گیگابایتی هم تولید نشده است. شیائومی روز گذشته گوشی Mi Mix 3 نسخه خاص Forbidden City را با رم 10 گیگابایتی معرفی کرد اما به نظر می‌رسد سامسونگ و هوآوی قصد دارند حافظه رم دستگاه‌های خود را بیشتر از دیگران تولید کنند.

پیش‌بینی می‌شود مدل معمولی S10 ممکن است فقط با حافظه رم 4 گیگابایتی تولید شود در حالی که +S10 ممکن است حافظه رم 6 گیگابایتی داشته باشد. فقط مدل‌های رده بالای اولین و سومین تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند با حافظه رم بالا تولید خواهند شد و یکی از آن مدل‌ها با مودم 5G ساخته خواهد شد، در نتیجه شاید تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با مدل‌های 5G خود این رم‌ها را ارائه دهند تا بتوانند قیمت بالای محصولات خود را توجیه کنند. روی هم رفته، سال 2019 قرار است یکی از سال‌های پرهیجان دنیای فناوری باشد، چرا که گوشی‌های هوشمند در کنار بسیاری از فناوری‌های دیگر در حال پیشرفت هستند.

مشخصات فاش شده Galaxy S10 خبر از رم 12 گیگابایتی و مدل 5G آن می‌دهند


بیشتر بخوانید: سامسونگ Galaxy S10 واحد پردازنده عصبی اختصاصی خواهد داشت


انتهای پیام/

مشخصات سامسونگ Galaxy S10 فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار