خدمت رسانی شبانه روزی خادمین حضرت رضا(ع) به زائران اربعین حسینی

روزانه 60 خادم امام رضا(ع) به صورت شبانه روزی در مرز شلمچه به زائران خدمت رسانی می کنند.

خدمت رسانی شبانه روزی خادمین حضرت رضا(ع) به زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ناصر سلطانی، مسئول موکب آستان قدس رضوی با اشاره به استقبال گرم خادمین حضرت رضا (ع) به زائرین اربعین حسینی گفت: موکب آستان قدس رضوی از ۲۶ مهر ماه امسال راه اندازی شده است و روزانه ۶۰ خادم به صورت شبانه روزی در این محل به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: آشپزخانه مرکزی شلمچه در ابتدای منطقه مرزی شلمچه روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کند.

سلطانی با بیان اینکه موکب آستان قدس رضوی، دومین سالی است که در منطقه مرزی شلمچه راه اندازی شده بیان کرد: محل موکب امام رضا (ع) در مرز شلمچه چادری بادی با مساحت ۸۰۰ مترمربع است که ظرفیت پذیرایی حدود ۶۰۰ نفر را دارد.

مسئول موکب آستان قدس رضوی افزود: اهدای هزاران بسته نمک و نبات متبرک رضوی و توزیع کیک و شیر عسل از جمله خدماتی است که در موکب مرزی شلمچه آستان قدس رضوی انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: خدمت‌رسانی پس از اربعین حسینی افزایش خواهد یافت و در دو وعده ناهار و شام پذیرای زائران در مسیر برگشت از عتبات خواهیم بود.

انتهای پیام// ز. م

استقبال گرم موکب امام رضا (ع) از زائرین اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.