تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفت

تصاویر لو رفته از ZenFone 6 ایسوس نشان می‌دهند که این گوشی دارای حفره در نمایشگر خود و دارای دوربین سه‌گانه خواهد بود.

تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایسوس در حال حاضر ششمین تولیدکننده بزرگ رایانه‌های شخصی در جهان است اما وقتی از بازار گوشی‌های هوشمند صحبت می‌کنیم، این کمپانی چندان محبوب به نظر نمی‌آید. بر خلاف این تصورات، ایسوس ثابت کرده است که قادر به تولید چند دستگاه قدرتمند است که توانایی بالایی دارند و با نزدیک شدن سال 2019، سه نمونه اولیه فاش شده از ZenFone 6 نشان می‌دهد که این دستگاه چه شکل و شمایلی خواهد داشت.

اولین مدل از نمونه‌های اولیه ساخته شده از گوشی جدید ایسوس که جذابترین آن‌ها هم به نظر می‌رسد. تأیید می‌کند که سامسونگ تنها کمپانی نیست که در حال کار کردن روی نمایشگرهای دارای حفره است. ایسوس در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر ZenFone 6 یک حفره در نظر گرفته است که محل قرارگیری دوربین سلفی است. این نمایشگر دارای لبه‌های حاشیه‌ای باریک از بالا و کناره نمایشگر است و قسمت پایین نمایشگر حاشیه زیادی دارد. این گوشی هوشمند همچنین در پنل پشتی خود دارای چیدمان عمودی دوربین است و جک 3.5 میلیمتری هم برای آن در نظر گرفته شده است.

با نگاهی به مدل دوم در نظر گرفته شده برای ZenFone 6 می‌توانیم بگوییم که ظاهر عمومی این گوشی زیاد تأثیرگذار به نظر نمی‌رسد هرچند، با به کار گرفتن بریدگی قطره‌ای مانند قرار داده شده در قسمت سمت راست حاشیه بالای صفحه نمایش منحصر به فرد است. این حفره به کار رفته هم محل قرارگیری دوربین جلوی گوشی است و این نمونه هم دارای حاشیه‌های کناری باریک ولی حاشیه پایینی پهن است. همچنین، یک اسکنر اثر انگشت در کنار دوربین دوگانه درپنل پشتی این نمونه اولیه دیده می‌شود.

آخرین نمونه اولیه‌ای که برای ZenFone 6 ساخته شده است بیشتر به ظاهر یک گوشی می‌خورد که رونمایی شود اما کمتر هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. این ورژن دارای یک ناچ کوچک در بالای صفحه و چانه پهن در پایین نمایشگر است. همچنین، با نگاه به طراحی پنل پشتی این دستگاه، تنها تفاوت این گوشی با نسل قبلی خود یعنی ZenFone 5Z حضور دوربینی سه‌گانه در آن است.

به دلیل این که سه مدل ذکر شده تنها نمونه‌های اولیه برای ZenFone 6 هستند، هیچ تضمینی وجود ندارد که این گوشی با این طراحی‌ها به بازار عرضه شود اگرچه، دانستن این که کمپانی‌های دیگر هم در حال کار کردن روی صفحه نمایش دارای حفره هستند، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. گفتنی است، هرچند دستگاه‌های ZenFone قیمت‌های پایینی دارند، این گوشی‌ها در نهایت شبیه به نمونه‌های نهایی خود ساخته و به بازار عرضه خواهند شد نه با طرح‌های اولیه.

در ادامه تصاویر فاش شده از نمونه‌های اولیه معرفی شده برای ZenFone 6 ایسوس را مشاهده خواهید کرد.

تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفت

تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفت

تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفت

تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفت

تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفت

تصاویر ایسوس ZenFone 6 لو رفت


بیشتر بخوانید: گوشی ZenFone 5z ایسوس به‌روزرسانی ویژه‌ای دریافت می‌کند


انتهای پیام/

تصاویر زنده از پرچمداران بعدی ایسوس فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار