امروز صورت گرفت؛

دیدار قهرمانان نوجوان تیم کشتی ایران با سفیر کشورمان در ارمنستان

قهرمانان نوجوان تیم کشتی سینا صنعت ایذه کشورمان در رقابت‌های بین المللی ارمنستان با سفیر ایران در ایروان دیدار کردند.

دیدار قهرمانان نوجوان تیم کشتی ایران با سفیر کشورمان در ارمنستانبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قهرمانان نوجوان تیم کشتی سینا صنعت ایذه کشورمان در رقابت‌های بین المللی ارمنستان با سفیر ایران در ایروان دیدار کردند.

سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ارمنستان در این دیدار با اشاره به اینکه سلامت روحی افراد جامعه و به ویژه ورزشکاران در گرو سلامتی جسمی آنان است، افزود: برای تربیت یک ورزشکار در سطح قهرمانی خانواده‌ها و مسئولین ورزشی کشور بایستی نسبت به تهیه امکانات، مربیان خبره و به ویژه تغذیه ورزشکاران اهتمام جدی داشته باشند تا ورزشکاران بتوانند سکو‌های قهرمانی جهان را در رشته‌های مختلف ورزشی کسب کنند.

وی توجه همزمان به سلامت جسم و روح و همچنین تحصیل و یادگیری زبان‌های خارجی را لازمه موفقیت ورزشکاران ایرانی در میادین جهانی دانست و گفت: در صورتی که ورزشکار ایرانی مسلح به دانش روز و زبان خارجی باشد، خواهد توانست از حق خود در میادین ورزشی دفاع کرده و به شایستگی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در جهان به اهتزاز درآورد.

همچنین در این ملاقات، ملک محمد بویری سرمربی تیم نونهالان و نوجوانان سینا صنعت ایذه نیزبا اشاره به سطح کیفی مطلوب مسابقات گفت: حدود ۳۵۰ کشتی‌گیر در قالب ۱۵ باشگاه از جمهوری اسلامی ایران، ارمنستان، روسیه و گرجستان در شهر گیومری ارمنستان طی دو روز به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان تیم کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز مقام اول این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد و تیم‌های روسیه و گرجستان به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در این دیدار سفیر کشورمان ضمن اهدای لوح تقدیر به سرمربی این تیم، هدایایی به رسم یادبود به ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها اهدا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار