کلاهبرداری از کاربران اینترنت با ترفند فروش خودرو زير قيمت بازار

فردی كه با تبلیغ فروش خودرو زیر قیمت بازار در يكی از سايت های تبليغاتی از شهروندان كلاهبرداری می كرد ازسوی ماموران پليس فتا استان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سيد مصطفي مرتضوي رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان" بيان کرد :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه با هدف خريد خودرو در يكي از سايت هاي تبليغاتي از وي كلاهبرداري شده است، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

 وی اظهار کرد: شاكي اذعان داشت در یکی از سایت های تبلیغاتی با آگهی فروش خودرو زیر قیمت بازار مواجه شده و با شخص آگهي دهنده تماس گرفتم  که  فروشنده  عنوان کرد بایستی مبلغی را به عنوان بیعانه به حسابش واریز کنم و من نیز خواسته او را عمل کردم اما پس از آن فرد مذکور ديگر به تماس هایم  پاسخ نمي دهد.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان" از شکایت 2 نفر دیگر با همین مضمون خبر داد و گفت: متهم از هر شاکی بابت بیعانه مبلغ 10 میلیون ریال دریافت کرده بود که سرانجام با اقدامات ویژه کارشناسان  متهم شناسایی و  دستگير شد.

سرهنگ مرتضوي در پايان گفت: شهروندان باید مد نظر داشته باشند که حتماً پس از رويت كالا يا خدمات و احراز هويت هر يك از طرفين معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام كار يا خدمات انجام دهند تا گرفتار كلاهبرداران نشوند، همچنين ‌به منظور پيشگيري از وقوع اين گونه جرايم از هويت فروشنده مطلع گشته و از واريز هرگونه وجهي حتي مبالغ كم به عنوان بيعانه خودداري کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم  در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي موضوع را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمي و كانال رسمي پليس فتا در پيام‌رسان‌هاي داخلي با آي دي cyberpolice با ما در‌ ميان بگذارند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری کلاهبرداری كه با تبلیغ فروش خودرو زیر قیمت بازار در يكی از سايت های تبليغاتی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار