دعوت به شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان در قزوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت : ۱۳ آبان روز حضور آگاهانه مردم علیه تمام توطئه های استکبار جهانی است .

حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست هم اندیشی رسانه ای به مناسبت ایام الله ۱۳ آبان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛گفت : از ابتدای انقلاب تحریمها علیه ایران اسلامی آغاز شد و تا امروز ادامه دارد .

حجت الاسلام قابل اضافه کرد: اخیرا هم ترامپ به این تحریمها دل بسته است و حتی القا می کند که با این تحریمها می خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد .

وی افزود : مردم باید با اتکا به تجربه ۴۰ ساله انقلاب و با توصیه حضرت امام خمینی ( ره ) برای ایستادن مقابل آمریکا بعنوان دشمن شماره یک و ام الفساد قرن در تجمع سیزدهم آبان حضور گسترده داشته باشند .

حجت الاسلام قابل افزود : به فرمایش امام خمینی ( ره ) در روز ۱۳ آبان هر چه فریاد است بر سر آمریکا بکشیم .

وی گفت : مردم مسلمان ایران فرزند عاشورا و اربعین هستند و هیچگاه تهدیدها و زورگویی ها آنان را وادار به عقب نشینی نخواهد کرد .
اسکندری نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت : ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی در بین افکار عمومی جامعه اسلامی ما نهادینه شده است اما امسال ترامپ یک برنامه تهاجم ویژه ای، برنامه تغییر نظام برای ملت شریف ایران در نظر گرفته است .

اسکندری نژاد اضافه کرد : حضور پر رنگ آحاد جامعه با سلایق و دید گاههای مختلف دفاع محکمی در مقابل تهاجم و توحش ترامپ است .
انتهای پیام/

اعلام انزجار از آمریکا در تجمع سیزدهم آبان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.