ناتینگهام فارست در انتظار مجوز کار انصاری فرد

باشگاه ناتینگهام فارست منتظر صادر شدن مجوز کار برای کریم انصاری فرد از سوی مسئولان انگلیسی است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه دیلی میل گزارش داد،باشگاه ناتینگهام فارست که دو ماه است برای جذب کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران تلاش کرده،امیدوار است این هفته مجوز کار این بازیکن صادر شود و بتواند او را به خدمت بگیرد.
بر اساس گزارش دیلی میل، باشگاه ناتینگهام فارست که روز سه شنبه توسط برتون آلبیون از جام اتحادیه انگلیس حذف شد، اولین بار در ابتدای ماه سپتامبر درخواست مجوز کار برای انصاری فرد کرد که مورد موافقت قرار نگرفت اما این باشگاه درخواست تجدید نظر در رای صادره را کرده و امیدوار است این هفته پیشرفتی حاصل شود.

این مهجم 28 ساله پس از ترک المپیاکوس یونان در تابستان سال جاری، بازیکن آزاد است. او 66 بار برای ایران بازی کرده و در جام جهانی 2018 برابر پرتغال از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

او فصل گذشته 34 بازی برای المپیاکوس انجام داد و 18 گل زد و در ماه آگوست در پیروزی این تیم برابر برنلی در لیگ اروپا به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شد.

ورود این مهاجم به تقویت تیم آیتور کارانکا (سرمربی ناتینگهام) که به دلیل شکست 3-2 برابر برتون تحت فشار قرار دارد،کمک خواهد کرد.


یشتر بخوانید:

شماره ۱۷ ناتینگهام فارست در انتظار مهاجم ایرانی

انصاری فرد عامل افزایش اعتبار کارانکا نزد هواداران ناتینگهام فارست

اظهار بی اطلاعی «کارانکا» از پیوستن انصاری فرد به ناتینگهام فارست

پیشنهاد رسمی ناتینگهام فارست به انصاری فرد رسید



انتهای پیام/


فارست در انتظار مجوز کار  برای مهاجم ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار