بهره برداری از آب شیرین کن و سایت پرورش میگو در سیریک

آب شیرین کن ۳ هزار متر مکعبی و سایت پرورش میگوی ۸۰ هکتاری با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان سیریک به بهره برداری رسید.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، عبدالله پرتابیان سرپرست فرمانداری سیریک گفت: با بهره برداری از آب شیرین کن ۳ هزار متر مکعبی سیریک ۸ هزار نفر از آب آشامیدنی با کیفیت در شبانه روز برخوردار شدند.

عبدالله پرتابیان افزود: برای ساخت این آب شیرینکن ۹ میلیارد تومان از سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

بهره برداری از ۸۰ هکتار مزرعه پرورش میگو برنامه دیگر سفر استاندار هرمزگان به سیریک بود.

پرتابیان افزود: برای راه اندازی سایت پرورش میگو در سیریک بخش خصوصی ۱۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: با راه اندازی سایت پرورش میگو برای ۷۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

با حضور استاندار هرمزگان عملیات اجرایی ۴ طرح و پروژه آموزشی و عمرانی در سیریک با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات، ملی، استانی، توسعه سواحل مکران و خیرین آغاز شد.

این طرح‌ها مدرسه ۶ کلاسه استثنایی بخش بمانی با زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع و مدرسه ۶ کلاسه روستای کندال با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع برای ۲۸۰ دانش آموز است.

ساخت خیابان همسطح ورودی شهر بندر سیریک به طول ۳ کیلومتر و بلوار بلوار شمالی و جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد و مجتمع بندری و اسکله چند منظوره شهر بندر سیریک به طول ۶ کیلومتر از دیگر طرح هاست.

در سفر استاندار هرمزگان در بازدید از ساحل شهر گروگ ۲ میلیارد تومان ازمحل اعتبارات استانی برای تکمیل و توسعه پارک ساحلی شهر گروگ و مطالعه ساخت جاده دسترسی ساحل شهر گروگ به سیریک اختصاص یافت.

بازدید از بلوار ورودی شهر بندر کوهستک مرکز بخش بمانی با پیشرفت ۸۰ درصدپیشرفت و غباروبی گلزار از دیگر برنامه استاندار هرمزگان به شهرستان سیریک بود.

استاندار هرمزگان در جمع مردم شهر بندر سیریک در محل مسجد جامع این شهر گفت: مردم شهرستان سیریک مردمی نجیب و همراه نظام و انقلاب و دولت هستند.

وی گفت: سیریک دارای ظرفیت ها‌ی بکردر حوزه پرورش میگو، آبزی پروری، صید و صیادی، تجارت، گردشگری و حتی کشاورزی است.

همتی افزود: با مشارکت مردم، سرمایه گذاران و حمایت دولت در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب‌های اقتصادی و گردشگری استان تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ی


سفر استاندار هرمزگان به شهرستان سیریک

برچسب ها: استانداری ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.