بازدید استاندار قم از قرارگاه مردمی اربعین ‌/استاندار قم ازخدمات قرارگاه اربعین قم قدردانی کرد

صادقی از قرارگاه مردمی اربعین استان بازدید و از تلاش‌های صورت گرفته توسط این قرارگاه مردمی تقدیر کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمهدی صادقی استاندار قم به همراه رضا سیارفرماندار قم شامگاه جمعه با حضور در مصلی قدس از قرارگاه مردمی اربعین استان بازدید کرد.

در این بازدید که قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم، مجتبی سیاری مسئول فرهنگی قرارگاه و برخی از مسئولین و خادمان قرارگاه مردمی اربعین استان حضور داشتند به گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای خدمت رسانی به زائرین اربعین پرداختند و سید مهدی صادقی از تلاش‌های صورت گرفته توسط این قرارگاه مردمی تقدیر کرد.

صادقی در حاشیه بازدید از قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: برای سومین سال قرارگاه مردمی قم برای خدمت به زائرین در حال خدمت‌رسانی بوده و در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است.

استاندار قم عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرارگاه مردمی اربعین استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) آماده و مشغول خدمت‌رسانی است.

وی اضافه کرد: زائران ایرانی و خارجی که قصد داشتند برای زیارت اربعین به کربلا بروند در قم اسکان پیدا کردند و در مسیر بازگشت قرارگاه مردمی اربعین در خدمت این زائرین است.

قرارگاه مردمی اربعین استان قم از 23 مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا 15 آبان ماه به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می‌پردازد، تاکنون که 18 روز از فعالیت این قرارگاه مردمی گذشته است 80 هزار زائر ایرانی و خارجی در مصلی قدس اسکان پیدا کرده و پذیرایی شدند.

صادقی با یادآوری اقدامات صورت‌گرفته توسط قرارگاه مردمی اربعین استان قم تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری مسئولان استان امنیت قرارگاه مردمی اربعین تأمین شد و پذیرایی و بهداشت و درمان و امکانات لازم در اختیار زائرین قرار گرفت و خدمات و فعالیت‌های این قرارگاه امسال بهتر از سال گذشته است.

وی با اشاره به لزوم رفع نیازهای قرارگاه اربعین استان بیان کرد:در برخی از حوزه‌ها کمبودهایی وجود دارد که تلاش می‌شود خدمت‌رسانی به‌خوبی دنبال شود،در مجموع اقدامات بسیار خوبی انجام شده ‌و فعالیت مسئولان و خادمین قرارگاه مردمی اربعین قم شایسته تقدیر است.

بیش از 50 هزار نان و 230 هزار صبحانه و ناهار و شام تاکنون توسط خادمین قرارگاه مردمی اربعین استان برای زائران پخت و توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

تقدیر استاندار قم از ‌خدما‌ت بی‌نظیر قرارگاه اربعین قم ‌به زائرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار