حذف بیش از ۱۰ هزار حساب توئیتری برای مقابله با تبلیغات منفی علیه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا

شرکت توئیتر بیش از ۱۰ هزار حساب را که مطالبی علیه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا منتشر می‌کردند، حذف کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز، شرکت توئیتر بیش از 10 هزار حساب را که مطالبی علیه انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا منتشر می کردند حذف کرده است.

به گفته مقامات شرکت توئیتر، برخی حساب های کاربری در توئیتر جعلی  و به اصلاح «بات» هستند و وظیفه آنها انتشار پست هایی برای ممانعت از حضور در انتخابات میان دوره ای است. 

سخنگوی شرکت توئیتر نیز در این خصوص گفت: اقدامات ضروری برای متوقف کردن حساب های جعلی مدت هاست آغاز شده است. بخش عمده ای از حساب های جعلی اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر حذف شده است.

نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد، دموکرات ها از بخت بالایی برای پیروزی در انتخابات میان دوره ای آمریکا برخوردار هستند. این در حالی است که بسیاری از حامیان حزب دموکرات از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و اعضای حزب جمهوری خواه را به دروغگویی و فریب کاری متهم کرده اند. آنها همچنین خواستار مشارکت گسترده مردم در انتخابات این دوره شده اند.

انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا روز سه شنبه ۶ نوامبر [15 آبان] سال میلادی جاری برگزار خواهد شد. تکلیف کل ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان آمریکا و ۳۴ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنای این کشور در این انتخابات مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار