رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهشان جوان کشور، شهرستان دزفول را قطب علمی کارسوق اعصاب شناختی در کشور عنوان و بر شناساندن آن به همگان تاکید نمود.

فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهشان جوان کشور در حاشیه بازدید از مدارس سمپاد شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اظهار داشت: کسب رتبه اول توسط دانش آموزان دختر دبیرستان دوره دوم فرزانگان و رتبه سوم توسط دانش آموزان پسر شیخ مرتضی انصاری(ره) در مرحله کشوری کارسوق اعصاب شناختی، یک افتخار ارزشمندی است که باید به آن ارج نهاد.

وی بیان کرد: شهرستان دزفول باید به عنوان قطب علمی کارسوق اعصاب شناختی در کشور شناسانده شود و امیدواریم با برنامه ریزی مدیران توانمند این شهرستان کسب افتخارات ارزشمند توسط دانش آموزان مستعد استعدادهای درخشان در سال جاری و سال های آتی نیز مستمر و ادامه دار باشد.

مهاجرانی عملکرد مدیران مدارس سمپاد شهرستان دزفول را فراتر از انتظار دانست و اذعان داشت: با عملکرد تحسین برانگیز مدیران مدارس استعداد های درخشان ما باید از سایز سیاست گذار خارج شویم و به مدیران فقط سیاست های های کنترلی را ابلاغ کرد.

رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهشان جوان کشور در پایان ضمن تأکید بر توسعه تحقیق و پژوهش در مدارس سمپاد افزود: گسترش کارسوق ها یکی از مهم ترین برنامه های مدارس سمپاد است که باید کارسوق ها را در سایر رشته های علوم و فناوری گسترش داد.

انتهای پیام/گ

درخشش مدارس سمپاد در آزمون های علمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.