مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی؛

ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی

مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی از ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دهقان نژاد مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه‌ی جشنواره رسیده است و انتظار می‌رود این تعداد تا مهلت تعیین شده افزایش پیدا کند.

وی گفت: آثار ارسالی اصحاب رسانه از رشد کیفی خوبی برخوردار بوده و نشان دهنده این است خبرنگاران استان برای تولید و تهیه آن‌ها وقت زیادی صرف کرده اند.

دهقان نژاد تاکید کرد: با توجه به اینکه آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره ۱۵ آبان اعلام شده است، ولی به دلیل تعطیلی رسمی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۶ و ۱۷ آبان) به دلیل ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع)، خبرنگاران می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه (۱۹ آبان) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره و یا انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه همه فعالان عرصه رسانه در استان می‌توانند با توجه به شرایط لازم بدون محدودیت در محور‌های مطرح شده آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، گفت: علاقه‌مندان شرکت در جشنواره باید حتما هم فرم شرکت در جشنواره را تکمیل کنند و هم مستندات مانند خبر، گزارش، مصاحبه و. را به ضمیمه ارسال کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در پایان گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار ارسالی خود را همه روزه به دبیرخانه جشنواره واقع در روبروی استانداری، کوچه شهید پیرسمساری، خانه مجتهدی‌ها و روز‌های زوج از ساعت ۱۲ الی ۱۷ به دفتر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی واقع در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تحویل دهند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی

برچسب ها: جوانان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار